Siirry suoraan sisältöön

International MarketingLaajuus (5 op)

Tunnus: 3041223

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

After completing this course the studentis able to differentiate between various internationalization modehas an insight into the environment, process and operations of international market expansionknows the foundations on whichthe decisions concerning market entry strategies are madeis able to plan and implement marketing operations

Sisältö

Content:decisions of whether to internationalize, how to internationalize and the factors influencing these decisionsmarket analysis and making decision on which markets to entermarket entry strategies and the models of implementing themmarketing approaches for today’s digitalized business environmentsmarketing research and designing international marketing programme

Ilmoittautumisaika

02.12.2024 - 31.12.2024

Ajoitus

01.01.2025 - 23.04.2025

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tekniikka ja liiketoiminta

Toimipiste

Kupittaan kampus

Opetuskielet
  • Englanti
Paikat

16 - 60

Koulutus
  • Tuotantotalouden koulutus
Opettaja
  • Annika Karppelin
Ryhmät
  • ExcLIPAT24
    ExcLIPAT24
  • PTUTAS22PROD
    Tuta tuotehallinta ja tuotantojohtaminen
  • PTUTAS22LOG
    Tuta hankinta ja logistiikka

Tavoitteet

After completing this course the studentis able to differentiate between various internationalization modehas an insight into the environment, process and operations of international market expansionknows the foundations on whichthe decisions concerning market entry strategies are madeis able to plan and implement marketing operations

Sisältö

Content:decisions of whether to internationalize, how to internationalize and the factors influencing these decisionsmarket analysis and making decision on which markets to entermarket entry strategies and the models of implementing themmarketing approaches for today’s digitalized business environmentsmarketing research and designing international marketing programme

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Opintojakson tenttipäivämäärät (3)
1. Tentti 15.4. 08:30
2. Uusinta 1: 25.4. aika tarkennetaan opintojakson alussa
3.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Toteutukselle ei ole valinniasta suoritustapaa.
Jos koet omaavasi osaamsita kansainvälisestä markkinoinnista ja voit todentaa sen työtodistuksella, (tai sen osalla), jota et ole käyttänyt muihin opintopisteisiin korvaavana suorituksena tai sisällytettynä opintoihin, voit tehdä ehdotuksen AHOT -menettelystä.
AHOT: työtodistus minimi 150 h kansainvälisiä markkinoiniin ja/tai tuotelanserauksen tehtäviä sekä AHOT -tentti.
Ota yhteyttä opettajaan heti tammikuun 2025 alussa, viimeistään 24.1.2025.

Sisällön jaksotus

Opintojakso toteutetaan kevätlukukaudella 2025.
Toteutus on englanninkielinen ja vaatii läsnäoloa tehtävä-/ryhmäkeskustelutunneilla.
Tenttipäivämäärät on annettu.Niiden sopivuus osallistujille tarkistetaan ensimmäisellä tunnilla.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Tämä opintojakso toteutetaan kirjatenttinä.

This course is a book exam course.
Attendance is not required, but 4 lecture sessions are offered.

Final exam of the course, is going to be essay style exam where a student gets 4 questions and chooses 2 to answer.

Course is graded from failed/ 1-5, grade is based on the exam result. .

Hylätty (0)

Opiskelija ei saa tentistä hyväksyttyä suoritusta ( tarjottua kolmea kertaa ei ole käytetty tai tenttiyrityksestä ei ole päässyt läpi hyväksyttävästi).