Economical Issues in Sales ManagementLaajuus (5 op)
Tunnus: KH00BS63
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
Having completed the course the student
- understands global economical trends, business economics ans organization's key performance indicators
- perceives effects of sales operations in organization's economics
- is able to manage sales budgeting.
Ilmoittautumisaika
01.06.2024 - 01.09.2024
Ajoitus
02.09.2024 - 29.11.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
10 - 40
Koulutus
- Myyntityön koulutus
Opettaja
- Otieno Mbare
- Arto Kuuluvainen
Ryhmät
-
PMYYNS22Myyntityö S22
Tavoitteet
Having completed the course the student
- understands global economical trends, business economics ans organization's key performance indicators
- perceives effects of sales operations in organization's economics
- is able to manage sales budgeting.
Opetusmenetelmät
Lectures
Group working
Reading and YouTube
Teams
Workshops
ITS-learning pages
Presentations
Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys
Experiential learning, inquiry-based, case studies, collaborative, reflective, constructivism, and integrative
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
None
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
student workload = 133hrs
Sisällön jaksotus
After completing the course, the student?
- understands global economical trends, business economics and organization's key performance indicators?
- is familiar with different levels of forecasting ?
- knows how to manage sales budgeting?
- knows quantitative and qualitative measures of evaluating sales force?
- understands the essence of motivating, compensating and training salespeople?
Viestintäkanava ja lisätietoja
Will be announced in class.
Arviointiasteikko
H-5
Ilmoittautumisaika
02.12.2022 - 30.01.2023
Ajoitus
23.01.2023 - 30.04.2023
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Lemminkäisenkatu
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Myyntityön koulutus
Opettaja
- Anette Kairikko
Ryhmät
-
PMYYNS21Myyntityö S21
Tavoitteet
Having completed the course the student
- understands global economical trends, business economics ans organization's key performance indicators
- perceives effects of sales operations in organization's economics
- is able to manage sales budgeting.
Arviointiasteikko
H-5
Ilmoittautumisaika
01.06.2022 - 05.09.2022
Ajoitus
05.09.2022 - 16.12.2022
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
4 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
20 % Lähiopetus, 80 % Etäopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Lemminkäisenkatu
Opetuskielet
- Suomi
- Englanti
Paikat
10 - 40
Koulutus
- Myyntityön koulutus
Opettaja
- Anette Kairikko
Ryhmät
-
PMYYNS20Myyntityö S20
Tavoitteet
Having completed the course the student
- understands global economical trends, business economics ans organization's key performance indicators
- perceives effects of sales operations in organization's economics
- is able to manage sales budgeting.
Oppimateriaalit
Ilmoitetaan kurssialustalla.
Opetusmenetelmät
Itsenäistä - ja ryhmätyöskentelyä, avainluennot ja oppimisalusta. Innovaatiopedagogiikka, PBL.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Ei tenttiä.
Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys
Innovaatiopedagogiikka, PBL.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei valinnaisia suoritustapoja.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 ects = 135 h jakaantuen itsenäiseen- ja ryhmätyöskentelyyn, sekä muutamaan avainluentoon.
Sisällön jaksotus
Syyslukukaudella lukujärjestyksen mukaisesti, tarkemmat tiedot Itslearning-alustalla ja ensimmäisellä luentokerralla, johon on välttämätöntä osallistua, jos kurssin aikoo suorittaa.
Viestintäkanava ja lisätietoja
Huomaa, että ainut tapa korottaa arvosanaa on tulla seuraavalle kurssille, joten panosta harjoitustehtäviin heti tosissasi.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arviointi –kriteerit tiivistettyinä suomeksi. Huomaa, että Plagioinnin -tarkastus ohjelma Urkund / Ourginal saatetaan käyttää tehtävien tarkastuksessa.
• Ainoastaan tehtävät, jotka on palautettu aikataulussa ohjeen mukaan arvioidaan. Myöhästyneitä suorituksia ei huomioida.
Hylätty
Oppimistehtävien suorittaminen osoittaa useissa arviointikohteina olevissa kyvyissä olevan vakavia puutteita ilman niitä kompensoivia erityisansioita. Tai opiskelija jättää tehtävät tai niihin kuuluvat esitykset pitämättä. Tai myöhästyy palautusaikataulusta / deadlinestä.
• Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2)
Opiskelija osoittaa hallitsevansa oppimistehtävien suorittamisen perus-kyvyt, mutta tehtävissä on selviä puutteita. Työkalujen & teorioiden ja lähteiden käyttö on vähäistä. Kieli saattaa olla haparoivaa ja tehtävät ovat lyhyitä, eivätkä kovin analyyttisiä. Esitys on heikkotasoinen. Itse- ja vertaisarviointi (mikäli sellaista pyydetään) on lyhyt ja epäanalyyttinen.
• Arviointikriteerit - hyvä (3-4)
Oppimistehtävät on hyvin ja analyyttisesti tehty ja selkeästi esitetty. Opiskelija osoittaa hallitsevansa pääosin oppimistehtävien suorittamisen edellyttämät kyvyt. Suorituksen erityisansioilla voidaan kompensoida joissakin mainituissa kyvyissä mahdollisesti ilmenneitä puutteita. Lähteiden käyttö laajaa ja käytettyjä työkaluja & teorioita on runsaasti. Itse-/ vertaisarviointi on myös laaja ja analyyttinen sekä reflektoiva ja konstruktiivinen.
• Arviointikriteerit - kiitettävä (5)
Suorituksessa on keskeiset arviointikriteerit huomioon ottaen useita huomattavia ansioita ilman näitä mitätöiviä puutteita. Kaikki edellä mainitut kriteerit ylittyvät ja työkalujen & teorioiden käyttö on erittäin laajaa. Lähteitä on runsaasti. Esitys on korkeatasoinen. Itsearviointi / vertaisarviointi (mikäli sitä pyydetään) on myös erittäin analyyttinen ja laaja sekä reflektoiva ja konstruktiivinen.
Hylätty (0)
Arviointi –kriteerit tiivistettyinä suomeksi. Huomaa, että Plagioinnin -tarkastus ohjelma Urkund / Ourginal saatetaan käyttää tehtävien tarkastuksessa.
• Ainoastaan tehtävät, jotka on palautettu aikataulussa ohjeen mukaan arvioidaan. Myöhästyneitä suorituksia ei huomioida.
Hylätty
Oppimistehtävien suorittaminen osoittaa useissa arviointikohteina olevissa kyvyissä olevan vakavia puutteita ilman niitä kompensoivia erityisansioita. Tai opiskelija jättää tehtävät tai niihin kuuluvat esitykset pitämättä. Tai myöhästyy palautusaikataulusta / deadlinestä.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
Arviointi –kriteerit tiivistettyinä suomeksi . Huomaa, että Plagioinnin -tarkastus ohjelma Urkundia / Ourginalia saatetaan käyttää tehtävien tarkastuksessa.
• Ainoastaan tehtävät, jotka on palautettu aikataulussa ohjeen mukaan arvioidaan. Myöhästyneitä suorituksia ei huomioida.
Hylätty
Oppimistehtävien suorittaminen osoittaa useissa arviointikohteina olevissa kyvyissä olevan vakavia puutteita ilman niitä kompensoivia erityisansioita. Tai opiskelija jättää tehtävät tai niihin kuuluvat esitykset pitämättä. Tai myöhästyy palautusaikataulusta / deadlinestä.
• Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2)
Opiskelija osoittaa hallitsevansa oppimistehtävien suorittamisen perus-kyvyt, mutta tehtävissä on selviä puutteita. Työkalujen & teorioiden ja lähteiden käyttö on vähäistä. Kieli saattaa olla haparoivaa ja tehtävät ovat lyhyitä, eivätkä kovin analyyttisiä. Esitys on heikkotasoinen. Itse- ja vertaisarviointi (mikäli sellaista pyydetään) on lyhyt ja epäanalyyttinen.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Arviointi –kriteerit tiivistettyinä suomeksi. Huomaa, että Plagioinnin -tarkastus ohjelma Urkundia / Ourginalia saatetaan käyttää tehtävien tarkastuksessa.
• Ainoastaan tehtävät, jotka on palautettu aikataulussa ohjeen mukaan arvioidaan. Myöhästyneitä suorituksia ei huomioida.
Hylätty
Oppimistehtävien suorittaminen osoittaa useissa arviointikohteina olevissa kyvyissä olevan vakavia puutteita ilman niitä kompensoivia erityisansioita. Tai opiskelija jättää tehtävät tai niihin kuuluvat esitykset pitämättä. Tai myöhästyy palautusaikataulusta / deadlinestä.
• Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2)
Opiskelija osoittaa hallitsevansa oppimistehtävien suorittamisen perus-kyvyt, mutta tehtävissä on selviä puutteita. Työkalujen & teorioiden ja lähteiden käyttö on vähäistä. Kieli saattaa olla haparoivaa ja tehtävät ovat lyhyitä, eivätkä kovin analyyttisiä. Esitys on heikkotasoinen. Itse- ja vertaisarviointi (mikäli sellaista pyydetään) on lyhyt ja epäanalyyttinen.
• Arviointikriteerit - hyvä (3-4)
Oppimistehtävät on hyvin ja analyyttisesti tehty ja selkeästi esitetty. Opiskelija osoittaa hallitsevansa pääosin oppimistehtävien suorittamisen edellyttämät kyvyt. Suorituksen erityisansioilla voidaan kompensoida joissakin mainituissa kyvyissä mahdollisesti ilmenneitä puutteita. Lähteiden käyttö laajaa ja käytettyjä työkaluja & teorioita on runsaasti. Itse-/ vertaisarviointi on myös laaja ja analyyttinen sekä reflektoiva ja konstruktiivinen.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
• Arviointikriteerit - kiitettävä (5)
Suorituksessa on keskeiset arviointikriteerit huomioon ottaen useita huomattavia ansioita ilman näitä mitätöiviä puutteita. Kaikki edellä mainitut kriteerit ylittyvät ja työkalujen & teorioiden käyttö on erittäin laajaa. Lähteitä on runsaasti. Esitys on korkeatasoinen. Itsearviointi / vertaisarviointi (mikäli sitä pyydetään) on myös erittäin analyyttinen ja laaja sekä reflektoiva ja konstruktiivinen.