Skip to main content

Marketing and Business CommunicationLaajuus (5 cr)

Course unit code: 3101258

General information


Credits
5 cr

Objective

Opiskelija osaa:
- kertoa markkinoinnin mahdollisuuksista ja roolista yrityksen menestystekijänä

- kuvailla asiakkuuden ja sen kehittämisen mahdollisuuksia

- pääpiirteissään kuvailla markkinoinnin suunnitteluprosessia

- arvioida markkinoinnin keinoja ja niiden vaikutuksia.

- osaa laatia kaupan perusasiakirjat asiatyylin ja vakioasettelun mukaisesti

- tuntee yrityksen sähköisen viestinnän periaatteet

- osaa laatia kokoukseen ja neuvotteluun liittyvät asiakirjat.

Content

Markkinointi yrityksen menestystekijänäAsiakaslähtöisyys ja markkinointiMarkkinoinnin kilpailukeinot ja niiden käyttöMarkkinoinnin suunnittelu, tutkimus ja seuranta
Asiakirjan kieli-, tyyli- ja ulkoasuvaatimukset
Liikekirjeet, esim. tarjous- ja reklamaatiokirjeet
Tiedottaminen
Neuvottelu- ja kokousdokumentit

Go back to top of page