Marketing and Business CommunicationLaajuus (5 cr)
Course unit code: 3101258
General information
- Credits
- 5 cr
Objective
Opiskelija osaa:
- kertoa markkinoinnin mahdollisuuksista ja roolista yrityksen menestystekijänä
- kuvailla asiakkuuden ja sen kehittämisen mahdollisuuksia
- pääpiirteissään kuvailla markkinoinnin suunnitteluprosessia
- arvioida markkinoinnin keinoja ja niiden vaikutuksia.
- osaa laatia kaupan perusasiakirjat asiatyylin ja vakioasettelun mukaisesti
- tuntee yrityksen sähköisen viestinnän periaatteet
- osaa laatia kokoukseen ja neuvotteluun liittyvät asiakirjat.
Content
Markkinointi yrityksen menestystekijänäAsiakaslähtöisyys ja markkinointiMarkkinoinnin kilpailukeinot ja niiden käyttöMarkkinoinnin suunnittelu, tutkimus ja seuranta
Asiakirjan kieli-, tyyli- ja ulkoasuvaatimukset
Liikekirjeet, esim. tarjous- ja reklamaatiokirjeet
Tiedottaminen
Neuvottelu- ja kokousdokumentit