Skip to main content

Developing the Customer ExperienceLaajuus (5 cr)

Course unit code: MS00CR94

General information


Credits
5 cr
Teaching language
Finnish
English

Objective

Opintojakso on suunnattu ylemmän ammattikorkeakoulun opiskelijoille, jotka ovat kiinnostuneita liiketoiminnan, markkinoinnin, ja asiakaspalvelun kehittämisestä.

Opintojakson suoritettuaan opiskelija
• ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen liiketoiminnan menestykselle
• tuntee erilaisia asiakaskokemuksen kehittämisen trendejä ja parhaita käytänteitä
• osaa analysoida arvojen ja tunteiden merkitystä asiakaskokemuksessa (myös digitaalisessa kokemuksessa)
• hallitsee asiakaskokemuksen johtamisen ja mittaamisen menetelmiä ja työkaluja

Content

• Asiakaskokemuksen teoria
• Tunteet osana asiakaskokemusta
• Arvonluonti asiakaskokemuksessa
• Digitaalisten kanavien rooli asiakaskokemuksessa
• Asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittäminen
• Asiakaskokemuksen johtaminen ja mittaaminen

Go back to top of page