Asiakaskokemuksen kehittäminenLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: MS00CR94
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Opetuskieli
- suomi
- englanti
Osaamistavoitteet
Opintojakso on suunnattu ylemmän ammattikorkeakoulun opiskelijoille, jotka ovat kiinnostuneita liiketoiminnan, markkinoinnin, ja asiakaspalvelun kehittämisestä.
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
• ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen liiketoiminnan menestykselle
• tuntee erilaisia asiakaskokemuksen kehittämisen trendejä ja parhaita käytänteitä
• osaa analysoida arvojen ja tunteiden merkitystä asiakaskokemuksessa (myös digitaalisessa kokemuksessa)
• hallitsee asiakaskokemuksen johtamisen ja mittaamisen menetelmiä ja työkaluja
Sisältö
• Asiakaskokemuksen teoria
• Tunteet osana asiakaskokemusta
• Arvonluonti asiakaskokemuksessa
• Digitaalisten kanavien rooli asiakaskokemuksessa
• Asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittäminen
• Asiakaskokemuksen johtaminen ja mittaaminen