Advanced Professional Studies Training (15 cr)
Code: 7011098-3032
General information
- Enrollment
-
06.11.2023 - 02.09.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
04.12.2023 - 31.12.2024
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 15 cr
- Local portion
- 14 cr
- Virtual portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Health and Well-being
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 26 - 35
- Degree programmes
- Degree Programme in Social Services
- Teachers
- Laura Närvi
- Course
- 7011098
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Harjoitteluun orientoituminen 16.5. kello 10-11.30
Tässä linkki tapaamiseen
Join Zoom Meeting
https://turkuamk.zoom.us/j/61664982294?from=addon
Meeting ID: 616 6498 2294
- Harjoittelu on ajoitettu alkamaan viikolla 36. Harjoittelun voi suorittaa myös muuna ajankohtana sopimalla siitä opettajan kanssa
- Harjoittelupaikan voi hakea itse ja harjoittelu voi olla palkallinen
-väliohjaus: 3.10.2024
-henkilökohtainen ohjaustapaaminen ohjaavan opettajan ja työpaikkaohjaajan kanssa
Harjoittelutehtävät
Ohjeistus:
-Varmista että kaikki edeltävät harjoittelut on suoritettu hyväksytysti loppuun.
Ilmoita Lauralle harjoittelupaikan tiedot 4vkoa ennen harjoitteluun lähtöä ( excel- tiedot ja ohjaajan tiedot Sun harkkaa varten). Sovi ohjaaja (esimies tms ) Näytä opettajalle voimassaoleva rikostaustaote.
-Tee sopimus harjoittelupaikan kanssa ja palauta sopimus itsiin.
-Perusta Sun harkka
-Tee tavoitteet harjoittelulle ja hyväksytä ne ohjaajalla joka kommentoi Sun harkkaan niitä heti harjoittelun alussa
- Varaa väliohjaus opettajalta puoleen väliin harjoittelua
- Varaa kalenteriisi harjoittelun väliohjaus koko ryhmän kanssa ( koulu/ zoom)
HARJOITTELUA EI ALOITETA ENNENKUIN AMK:N EDUSTAJA ON TARKISTANUT SOPIMUSASIAT
HUOM! Palkallinen harjoittelu on HARJOITTELU ja sitä koskee kaikki normaalit harjoittelun vaatimukset.
Objective
Objectives
Student has adopted the values and the principles of professional ethics in the social field and acts accordingly.
Student is able to create professional interaction and collaboration encouraging
the client’s participation.
Student understands the client’s needs. He/she knows how to support the utilization and enforcement of strengths
in the different phases and life situations of the individual’s growth and development. Student masters
the service guidance and preventive work methods. Student is able to apply and evaluate
different theoretical work orientations and work methods in the client work.
Student is able to evaluate and describe the different phases of the client process and develop his/her work based on that.
Student is able to act as a social expert in multiprofessional working groups and networks.
Content
Content
-training in work environments of the social, health, education etc. fields in public and private sectors, associations, projects or projects
- learning tasks relating to training