Skip to main content

Advanced Professional Studies Training (15 cr)

Code: 7011098-3032

General information


Enrollment
06.11.2023 - 02.09.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
04.12.2023 - 31.12.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
15 cr
Local portion
14 cr
Virtual portion
1 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Health and Well-being
Teaching languages
Finnish
Seats
26 - 35
Degree programmes
Degree Programme in Social Services
Teachers
Laura Närvi
Course
7011098
No reservations found for realization 7011098-3032!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Harjoitteluun orientoituminen 16.5. kello 10-11.30
Tässä linkki tapaamiseen
Join Zoom Meeting
https://turkuamk.zoom.us/j/61664982294?from=addon

Meeting ID: 616 6498 2294

- Harjoittelu on ajoitettu alkamaan viikolla 36. Harjoittelun voi suorittaa myös muuna ajankohtana sopimalla siitä opettajan kanssa
- Harjoittelupaikan voi hakea itse ja harjoittelu voi olla palkallinen
-väliohjaus: 3.10.2024
-henkilökohtainen ohjaustapaaminen ohjaavan opettajan ja työpaikkaohjaajan kanssa

Harjoittelutehtävät

Ohjeistus:
-Varmista että kaikki edeltävät harjoittelut on suoritettu hyväksytysti loppuun.
Ilmoita Lauralle harjoittelupaikan tiedot 4vkoa ennen harjoitteluun lähtöä ( excel- tiedot ja ohjaajan tiedot Sun harkkaa varten). Sovi ohjaaja (esimies tms ) Näytä opettajalle voimassaoleva rikostaustaote.
-Tee sopimus harjoittelupaikan kanssa ja palauta sopimus itsiin.
-Perusta Sun harkka
-Tee tavoitteet harjoittelulle ja hyväksytä ne ohjaajalla joka kommentoi Sun harkkaan niitä heti harjoittelun alussa
- Varaa väliohjaus opettajalta puoleen väliin harjoittelua
- Varaa kalenteriisi harjoittelun väliohjaus koko ryhmän kanssa ( koulu/ zoom)
HARJOITTELUA EI ALOITETA ENNENKUIN AMK:N EDUSTAJA ON TARKISTANUT SOPIMUSASIAT

HUOM! Palkallinen harjoittelu on HARJOITTELU ja sitä koskee kaikki normaalit harjoittelun vaatimukset.

Objective

Objectives
Student has adopted the values and the principles of professional ethics in the social field and acts accordingly.
Student is able to create professional interaction and collaboration encouraging
the client’s participation.
Student understands the client’s needs. He/she knows how to support the utilization and enforcement of strengths
in the different phases and life situations of the individual’s growth and development. Student masters
the service guidance and preventive work methods. Student is able to apply and evaluate
different theoretical work orientations and work methods in the client work.
Student is able to evaluate and describe the different phases of the client process and develop his/her work based on that.
Student is able to act as a social expert in multiprofessional working groups and networks.

Content

Content
-training in work environments of the social, health, education etc. fields in public and private sectors, associations, projects or projects
- learning tasks relating to training

Go back to top of page