•   Digital Marketing 2 3011614-3008 06.09.2022-27.11.2022  5 credits  (MLIISK21) +-
    Competence objectives of study unit
    Student
    - is able to use appropriate channels and actions in order to drive traffic to a web-site
    - is able to identify and create good contents on web-pages
    - knows means to create customer contacts and collect customer register via web-site
    - knows the potential of viral marketing
    - perceives the potential of various social media platforms
    Content of study unit
    - Conducting traffic to a web-page

    - Content marketing

    - Social media

    Teacher(s) in charge

    Janne Granfors

    Learning material

    Luentomateriaalit
    Karjaluoto H., Lahtinen N., Mero J., Pulkka K. 2022. Digimarkkinointi. Alma Talent. Helsinki. (not translated)

    Learning methods

    Lähi- ja etäoppiminen
    - luennot, alustukset ja case-esimerkit
    - itsenäinen ja ryhmässä tapahtuva opiskelu (not translated)

    Objects, timing and methods of assessment

    Opintojakso arvioidaan asteikolla 0–5. Painotus:

    Case-tehtävät:
    Brändin rakentaminen (50%), vertaisarviointi
    Analytiikan hyödyntäminen (25%)
    Yksilötentti (25%)

    Kurssilla on läsnäolovelvoite. Yhdestä poissaolosta ei hylätä. Aktiivisuus kontaktiopinnoissa voi vaikuttaa arvosanaan laskevasti tai nostavasti. (not translated)

    Teaching language

    Finnish

    Timing

    06.09.2022 - 27.11.2022

    Enrollment date range

    01.06.2022 - 31.08.2022

    Group(s)
    • MLIISK21
    Responsible unit

    Engineering and Business

    Teachers and responsibilities

    Janne Granfors (janne.granfors@turkuamk.fi) (not translated)

    Degree Programme(s)

    Degree Programme in Business

    Campus

    Salo IoT Campus

    Assessment scale

    H-5

    Pedagogic approaches

    Luennot
    Itsenäinen opiskelu
    Case-oppiminen
    Flipped learning
    Ryhmä- ja parikeskustelut
    Vertaisarviointi (not translated)

    Student's schedule and workload

    5 opintopistettä, joka vastaa n. 135 tuntia opiskelua.

    Kontaktiopinnot 16 h
    Etäopiskelu 119 h
    - ennakkotehtävät
    - case-tehtävät
    - tentti
    - vertaisarviointi (not translated)

    Content scheduling

    Kurssilla opitaan digitaalisen markkinoinnin johtamisen keinoja, joilla hankitaan ja vahvistetaan asiakkuuksia kustannustehokkaasti. Teemoja ovat mm. - brändin vahvistaminen
    - sisältömarkkinointi
    - markkinointi somekanavissa
    - liidien tuottaminen
    - asiakaskokemuksen vahvistaminen ja mittaaminen
    - analytiikan hyödyntäminen (not translated)

    Assessment criteria
    Failed (0)

    Tehtäviä ei palauteta määräaikaan mennessä. Läsnäolovelvoite ei täyty (poikkeuksena pakottavat, erikseen sovitut poissaolot). (not translated)

    Assessment criteria – satisfactory (1-2)

    Tehtävävastaukset ovat puutteellisia sisällöltään. Niissä tuodaan hyvin pintapuolisesti aiheen mukaista asiaa esille eikä lähteitä ole esitetty tai niitä on erittäin vähän. Oma pohdinta puuttuu kokonaan. Ilmaisu on heikkoa. (not translated)

    Assessment criteria – good (3-4)

    Tehtäväpalautuksissa on tuotu aiheen mukaista asiaa hyvin esille niin oman tiedonhaun kuin alustustenkin pohjalta. Omassa tiedonhaussa on käytetty lähteitä. Tehtäväpalautuksissa on tuotu esille omia pohdintoja sekä mahdollisia esimerkkejä. Dokumentaatio on hyvällä tasolla. (not translated)

    Assessment criteria – excellent (5)

    Tehtäväpalautuksissa on tuotu erinomaisesti aiheen mukaista asiaa esille niin oman tiedonhaun kuin esimerkkitapaustenkin pohjalta. Omassa tiedonhaussa on käytetty lähteitä monipuolisesti ja lähdemerkinnät ovat asianmukaiset. Palautuksissa on tuotu esille omia pohdintoja sekä mahdollisia esimerkkejä kiitettävästi dokumentoituna. (not translated)