•   Digitaalinen markkinointi 2 3011614-3008 06.09.2022-27.11.2022  5 op  (MLIISK21) +-
    Opintojakson osaamistavoitteet
    Opiskelija
    - osaa käyttää kanavia ja välineitä jotka tuovat liikennettä sivustolle
    - tuntee sisällön merkityksen ja osaa luoda kiinnostavaa sisältöä
    - osaa kerätä yhteystietoja ja kasvattaa asiakasrekistereitä
    - tunnistaa viraalimarkkinoinnin mahdollisuudet
    - tunnistaa sosiaalisen median mahdollisuudet ja osaa linkittää niitä kumuloivasti.
    Opintojakson sisältö
    - Liikenteen luominen sivustoille

    - Sisältömarkkinointi

    - Sosiaalinen media

    Vastuuopettaja

    Janne Granfors

    Oppimateriaali

    Luentomateriaalit
    Karjaluoto H., Lahtinen N., Mero J., Pulkka K. 2022. Digimarkkinointi. Alma Talent. Helsinki.

    Oppimismenetelmät

    Lähi- ja etäoppiminen
    - luennot, alustukset ja case-esimerkit
    - itsenäinen ja ryhmässä tapahtuva opiskelu

    Arvioinnin kohteet, ajoitus ja menetelmät

    Opintojakso arvioidaan asteikolla 0–5. Painotus:

    Case-tehtävät:
    Brändin rakentaminen (50%), vertaisarviointi
    Analytiikan hyödyntäminen (25%)
    Yksilötentti (25%)

    Kurssilla on läsnäolovelvoite. Yhdestä poissaolosta ei hylätä. Aktiivisuus kontaktiopinnoissa voi vaikuttaa arvosanaan laskevasti tai nostavasti.

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    06.09.2022 - 27.11.2022

    Ilmoittautumisaika

    01.06.2022 - 31.08.2022

    Ryhmä(t)
    • MLIISK21
    Vastuuyksikkö

    Tekniikka ja liiketoiminta

    Ohjausvastuut

    Janne Granfors (janne.granfors@turkuamk.fi)

    Koulutus

    Liiketalouden koulutus

    Toimipiste

    Salo IoT Campus

    Arviointiasteikko

    H-5

    Pedagogiset toimintatavat

    Luennot
    Itsenäinen opiskelu
    Case-oppiminen
    Flipped learning
    Ryhmä- ja parikeskustelut
    Vertaisarviointi

    Oppimistehtävät ja opiskelijan työn mitoitus

    5 opintopistettä, joka vastaa n. 135 tuntia opiskelua.

    Kontaktiopinnot 16 h
    Etäopiskelu 119 h
    - ennakkotehtävät
    - case-tehtävät
    - tentti
    - vertaisarviointi

    Sisältö ja ajoitus

    Kurssilla opitaan digitaalisen markkinoinnin johtamisen keinoja, joilla hankitaan ja vahvistetaan asiakkuuksia kustannustehokkaasti. Teemoja ovat mm. - brändin vahvistaminen
    - sisältömarkkinointi
    - markkinointi somekanavissa
    - liidien tuottaminen
    - asiakaskokemuksen vahvistaminen ja mittaaminen
    - analytiikan hyödyntäminen

    Arviointikriteerit
    Hylätty (0)

    Tehtäviä ei palauteta määräaikaan mennessä. Läsnäolovelvoite ei täyty (poikkeuksena pakottavat, erikseen sovitut poissaolot).

    Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2)

    Tehtävävastaukset ovat puutteellisia sisällöltään. Niissä tuodaan hyvin pintapuolisesti aiheen mukaista asiaa esille eikä lähteitä ole esitetty tai niitä on erittäin vähän. Oma pohdinta puuttuu kokonaan. Ilmaisu on heikkoa.

    Arviointikriteerit - hyvä (3-4)

    Tehtäväpalautuksissa on tuotu aiheen mukaista asiaa hyvin esille niin oman tiedonhaun kuin alustustenkin pohjalta. Omassa tiedonhaussa on käytetty lähteitä. Tehtäväpalautuksissa on tuotu esille omia pohdintoja sekä mahdollisia esimerkkejä. Dokumentaatio on hyvällä tasolla.

    Arviointikriteerit - kiitettävä (5)

    Tehtäväpalautuksissa on tuotu erinomaisesti aiheen mukaista asiaa esille niin oman tiedonhaun kuin esimerkkitapaustenkin pohjalta. Omassa tiedonhaussa on käytetty lähteitä monipuolisesti ja lähdemerkinnät ovat asianmukaiset. Palautuksissa on tuotu esille omia pohdintoja sekä mahdollisia esimerkkejä kiitettävästi dokumentoituna.