Tapahtumamarkkinointi ja sponsorointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: 3011210-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
31.07.2018 - 29.08.2018
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
30.08.2018 - 31.12.2018
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 2 op
- Virtuaaliosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Tekniikka ja liiketoiminta
- Toimipiste
- Kupittaan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 30
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Opettajat
- Olli-Pekka Lehtisalo
- Jaakko Haltia
- Opintojakso
- 3011210
Toteutukselle 3011210-3001 ei löytynyt varauksia!
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää, kuinka tapahtumamarkkinointia ja sponsorointia käytetään markkinointiviestinnässä tietää, miten onnistunut tapahtuma järjestetään ymmärtää sponsorointiyhteistyön merkityksen sekä sponsorin että sponsoroitavan näkökulmasta
Sisältö
tapahtumamarkkinointi ja sponsorointi käsitteinä erilaisten tapahtumien tunnusomaiset piirteet ja tavat, joilla tapahtumia käytetään markkinointiviestinnässä sponsoroinnin kehityslinjat, määrä ja kohteet sponsoroinnin tavoitteet sponsorin ja sponsoroitavan kannalta tapahtumien ja sponsoriyhteistyön suunnittelu ja organisointi