Siirry suoraan sisältöön

Tapahtumamarkkinointi ja sponsorointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: 3011210-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
31.07.2018 - 29.08.2018
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
30.08.2018 - 31.12.2018
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
2 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 30
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Olli-Pekka Lehtisalo
Jaakko Haltia
Opintojakso
3011210
Toteutukselle 3011210-3001 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää, kuinka tapahtumamarkkinointia ja sponsorointia käytetään markkinointiviestinnässä tietää, miten onnistunut tapahtuma järjestetään ymmärtää sponsorointiyhteistyön merkityksen sekä sponsorin että sponsoroitavan näkökulmasta

Sisältö

tapahtumamarkkinointi ja sponsorointi käsitteinä erilaisten tapahtumien tunnusomaiset piirteet ja tavat, joilla tapahtumia käytetään markkinointiviestinnässä sponsoroinnin kehityslinjat, määrä ja kohteet sponsoroinnin tavoitteet sponsorin ja sponsoroitavan kannalta tapahtumien ja sponsoriyhteistyön suunnittelu ja organisointi

Siirry alkuun