Copywriting to various media (5 cr)
Code: 2081329-3001
General information
- Enrollment
- 02.07.2019 - 31.10.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2019 - 31.12.2019
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Arts Academy
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 5 - 25
- Degree programmes
- Degree Programme in Media Arts
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Opintojaksolla perehdytään mainonnan kieleen, sen ominaispiirteisiin ja muuttumiseen eri medioissa. Opiskelijat syventävät osaamistaan kielen monipuolisessa käytössä, kirjoittamisessa ja huoltamisessa. Opintojaksolla kehitetään omaa osaamista tekstin tuottamisessa, tiiivistämisessä ja analysoimisessa. Tiimityönä tehtävä luova ideointi on myös tärkeä osa opintojaksoa. Opiskelija toimii luovan suunnittelutiimin vastuullisena jäsenenä.
Opintojaksolla kehitetään opiskelijan ideointikykyä sekä ammatillisia suunnittelu-, presentointi- ja ryhmätyöskentelytaitoja.
Objective
After completing the course, the student has the competence to:
- Analyze and identify structures and developments in spoken and written Finnish language
- Compare, select and use the Finnish language vocabulary in a versatile way
- Produce and manage marketing communications ideas for different expression channels
Content
.
Materials
Opettajan tarvittaessa jakama.
Teaching methods
Yksilö- ja ryhmätyöt
Yhteistyö Taideakatemian teatteri-ilmaisuohjaajaksi opiskelevien kanssa.
Markkinointi- ja mainoskampanjan laatiminen, luova ideointi, tiimityöskentely,
kirjallisen työn harjoittelu, kielen huoltamisen opettelu.
Pedagogic approaches and sustainable development
Innopedagogiikan menetelmät.
Toimeksiannon avulla oppiminen, yhteistyö Taideakatemian teatteriopiskelijoiden kanssa.
Yksilö- ja ryhmätyöskentely.
Student workload
Kielen ja kirjoittamisen moninaisuuden ymmärtäminen ja harjoittelu, kielen ilmiöt ja muuntautuminen ajassa.
Mainoskampanjan toteuttaminen Taideakatemian teatteriopiskelijoiden esityksistä.
70 % ryhmätyöskentelyä, 30 % itsenäistä työskentelyä.
Evaluation methods and criteria
Arviointi 1-5 media-alan arviointikehikon mukaisesti.
menetelmät
Arviointi kohdistuu opintojakson lähitapaamisten välitehtäviin sekä opintojakson tehtävänä työstettävään mainoskampanjaan.