Markkinoinnin perusteet (5 op)
Toteutuksen tunnus: 2081180-1004
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 01.09.2017 - 01.12.2017
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tekniikka ja liiketoiminta
- Toimipiste
- Kupittaan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 12 - 24
- Koulutus
- Media-alan koulutus
- Opettajat
- Minna Teittinen
- Opintojakso
- 2081180
Toteutukselle 2081180-1004 ei löytynyt varauksia!
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa kuvata markkinoinnillisen ajattelun lähtökohdat ja osa-alueet kuvata markkinoinnin keskeiset käsitteet, toimintatavat ja keinot määritellä markkinoinnin merkityksen ja tehtävät oman alansa toiminnassa määritellä asiakaslähtöisen markkinoinnin suunnitteluelementit ja merkityksen
Sisältö
markkinoinnin peruskäsitteet kohderyhmäajattelu tärkeimmät kilpailukeinot asiakaslähtöinen markkinoinnin suunnittelu