Skip to main content

Creative Design Team (5 cr)

Code: 2081323-3002

General information


Enrollment
02.12.2019 - 31.03.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2020 - 31.07.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Arts Academy
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Media Arts
Teachers
Antti Alanko
Johanna Vaaherkumpu
Teacher in charge
Johanna Vaaherkumpu
Course
2081323
No reservations found for realization 2081323-3002!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Erilaiset ideointitekniikat ja suunnittelumetodit tulevat tutuiksi tällä opintojaksolla. Opiskelijat harjoittelevat tiimityötä, creative briefiin ja toimeksiantoihin reagoimista, sekä pohtivat tulevaa AD-, copy- tai projektipäällikköerikoistumista. Palautteen antamista ja saamista sekä esiintymis- ja esitystaitoja harjoitellaan ryhmätöiden presentaatioden yhteydessä.

Objective

After completing the course, the student has the competence to:
- describe development goals as a marketing communications designer and team worker
- define specialization goals; AD, copywriter or project manager
- describe the campaign planning team work processes and apply different ideas

Content

.

Materials

Opettajien ohjeistama

Teaching methods

Ryhmä- ja yksilötehtävät kirjallisesti ja suullisesti:
Opintokokonaisuuden aikana opiskelija osaa
• kuvata kehittämistavoitteitaan markkinointiviestinnän suunnittelijana ja tiimityöntekijänä
• jäsentää erikoistumistavoitteitaan; AD, copywriter tai projektipäällikkö
• kuvata kampanjasuunnittelun ryhmätyöprosesseja ja soveltaa erilaisia ideointitekniikoita

Exam schedules

Ei tenttiä

Pedagogic approaches and sustainable development

Innovaatiopedagogiset oppimismenetemät:
yksilöosaamisen innovaatiokompetenssit, yhteisöosaamisen innovaatiokompetenssit, verkosto-osaamisen innovaatiokompetenssit, mediaympäristön osaaminen, teoreettinen, analyyttinen ja luova osaaminen.

Student workload

Tiimityö
Luovan tiimin jäsenenä toimiminen
Yksilötehtävät
Soveltavat tehtävät
Opintokokonaisuuden suoritettuaan opiskelija osaa
• kuvata kehittämistavoitteitaan markkinointiviestinnän suunnittelijana ja tiimityöntekijänä
• jäsentää erikoistumistavoitteitaan; AD, copywriter tai projektipäällikkö
• kuvata kampanjasuunnittelun ryhmätyöprosesseja ja soveltaa erilaisia ideointitekniikoita
Mitoitus: 5 op

Evaluation methods and criteria

Ajoitus huhti-toukokuu 2020
Tarkempi aikataulu Pmedis19masu-lukujärjestyksestä

Go back to top of page