Siirry suoraan sisältöön

Kampanjasuunnittelu (5 op)

Toteutuksen tunnus: 2081326-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.07.2019 - 15.09.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
03.09.2019 - 30.09.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
4 op
Virtuaaliosuus
1 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Taideakatemia
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
16 - 22
Koulutus
Media-alan koulutus
Opettajat
Minna Teittinen
Vastuuopettaja
Minna Teittinen
Ryhmät
PMEDIS18masu
PMEDIS18 mainonnan suunnittelu
Opintojakso
2081326
Toteutukselle 2081326-3001 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

H-5

Sisällön jaksotus

kampanjasuunnittelun prosessi, kampanjasuunnittelun harjoituksia, asiakasprojekti

Tavoitteet

Opintokokonaisuuden suoritettuaan opiskelija osaa
- määritellä kampanjasuunnittelun elementit ja merkityksen
- analysoida kampanjatoteutuksia mainonnan suunnittelijan näkökulmasta
- kehittää ja tuottaa asiakaslähtöistä kampanjasuunnittelua

Sisältö

Opintojaksolla perehdytään systemaattiseen, kokonaisvaltaiseen kampanjasuunnittelun prosessiin, sen vaiheisiin ja tavoitteelliseen työskentelyyn. Opintojaksolla syvennetään markkinoinnin perustietoutta ja kehitetään analysointi- ja benchmarkkausharjoitusten avulla markkinointiviestinnän suunnitteluprosessin hallintaa. Tiimityönä tehtävä aito asiakastyöskentely on tärkeässä roolissa tällä opintojaksolla. Sen avulla kehitetään yhteistyötaitoja, työelämälähtöistä asiakasymmärrystä ja verkostoitumista sekä ideointi- ja presentointitaitoja.

Oppimateriaalit

Ilmoitetaan lähiopetuksen alkaessa

Opetusmenetelmät

lähiopetusta luentojen ja harjoitusten avulla, projektioppiminen, tehtäväperustainen opiskelu, vertaisoppiminen ja pienryhmätyöskentely, vierailijaluentoja

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

työelämälähtöisyys, projektioppiminen, tiimioppiminen

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

-

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Harjoituksia ja tehtäviä pienryhmissä ja itsenäisesti
Asiakasprojekti tiimityönä

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Kampanjasuunnittelun prosessin haltuunotto, ideoinnin toimivuus, aktiivisuus lähiopetuksessa ja tiimityöskentelyssä, medioiden ja muiden markkinointiviestintäkeinojen tavoitteellinen hallinta

Hylätty (0)

Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti.

Lisätiedot

Edeltävyysehto: markkinoinnin ja markkinointiviestinnän perusopinnot

Siirry alkuun