Kampanjasuunnittelu (5op)
Opintojakson tunnus: 2081326
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Opintokokonaisuuden suoritettuaan opiskelija osaa
 - määritellä kampanjasuunnittelun elementit ja merkityksen
 - analysoida kampanjatoteutuksia mainonnan suunnittelijan näkökulmasta
 - kehittää ja tuottaa asiakaslähtöistä kampanjasuunnittelua
                    
Sisältö
Opintojaksolla perehdytään systemaattiseen, kokonaisvaltaiseen kampanjasuunnittelun prosessiin, sen vaiheisiin ja tavoitteelliseen työskentelyyn. Opintojaksolla syvennetään markkinoinnin perustietoutta ja kehitetään analysointi- ja benchmarkkausharjoitusten avulla markkinointiviestinnän suunnitteluprosessin hallintaa. Tiimityönä tehtävä aito asiakastyöskentely on tärkeässä roolissa tällä opintojaksolla. Sen avulla kehitetään yhteistyötaitoja, työelämälähtöistä asiakasymmärrystä ja verkostoitumista sekä ideointi- ja presentointitaitoja.