Skip to main content

Campaign Design (5 cr)

Code: 2081326-3006

General information


Enrollment
01.08.2023 - 01.09.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
05.09.2023 - 03.10.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
4 cr
Virtual portion
1 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Arts Academy
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
15 - 20
Degree programmes
Degree Programme in Media Arts
Teachers
Minna Teittinen
Teacher in charge
Minna Teittinen
Course
2081326
No reservations found for realization 2081326-3006!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

* kampanjasuunnittelun prosessi, kampanjasuunnittelun harjoituksia, asiakasprojekti tiimityönä

* huomioi, että opintojaksolla on runsaasti lähipäiviä, eli erillistä verkkototeutusta ei järjestetä

* päiväkohtainen kurssiaikataulu, ohjelma ja tehtävät ItsLerningissä

Objective

After completing the course, the student has the competence to:
- Define the elements and meaning of campaign planning
- Analysve campaign implementations from an advertising designer's perspective
- develop and produce customer-oriented campaign planning

Content

.

Materials

Ilmoitetaan lähiopetuksen alkaessa

Teaching methods

lähiopetusta luentojen ja harjoitusten avulla, projektioppiminen, tehtäväperustainen opiskelu, vertaisoppiminen ja pienryhmätyöskentely, vierailijaluentoja

Exam schedules

-

Pedagogic approaches and sustainable development

työelämälähtöisyys, projektioppiminen, tiimioppiminen

Completion alternatives

-

Student workload

Lähiopetuksessa harjoituksia ja tehtäviä pienryhmissä ja itsenäisesti
Asiakasprojekti tiimityönä

(tehtävät tarkemmin ItsLearningissä)

Evaluation methods and criteria

Kampanjasuunnittelun prosessin haltuunotto, ideoinnin toimivuus, aktiivisuus lähiopetuksessa ja tiimityöskentelyssä, medioiden ja muiden markkinointiviestintäkeinojen tavoitteellinen hallinta, asiakasprojektin läpivienti briiffin mukaisesti

Arviointi media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti.

Further information

HUOM. EDELTÄVYYSEHTO: Markkinoinnin perusopinnot ja Markkinointiviestinnän perusopinnot

Go back to top of page