Campaign Design (5 cr)
Code: 2081326-3006
General information
- Enrollment
-
01.08.2023 - 01.09.2023
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
05.09.2023 - 03.10.2023
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 4 cr
- Virtual portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Arts Academy
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 15 - 20
- Degree programmes
- Degree Programme in Media Arts
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
* kampanjasuunnittelun prosessi, kampanjasuunnittelun harjoituksia, asiakasprojekti tiimityönä
* huomioi, että opintojaksolla on runsaasti lähipäiviä, eli erillistä verkkototeutusta ei järjestetä
* päiväkohtainen kurssiaikataulu, ohjelma ja tehtävät ItsLerningissä
Objective
After completing the course, the student has the competence to:
- Define the elements and meaning of campaign planning
- Analysve campaign implementations from an advertising designer's perspective
- develop and produce customer-oriented campaign planning
Content
.
Materials
Ilmoitetaan lähiopetuksen alkaessa
Teaching methods
lähiopetusta luentojen ja harjoitusten avulla, projektioppiminen, tehtäväperustainen opiskelu, vertaisoppiminen ja pienryhmätyöskentely, vierailijaluentoja
Exam schedules
-
Pedagogic approaches and sustainable development
työelämälähtöisyys, projektioppiminen, tiimioppiminen
Completion alternatives
-
Student workload
Lähiopetuksessa harjoituksia ja tehtäviä pienryhmissä ja itsenäisesti
Asiakasprojekti tiimityönä
(tehtävät tarkemmin ItsLearningissä)
Evaluation methods and criteria
Kampanjasuunnittelun prosessin haltuunotto, ideoinnin toimivuus, aktiivisuus lähiopetuksessa ja tiimityöskentelyssä, medioiden ja muiden markkinointiviestintäkeinojen tavoitteellinen hallinta, asiakasprojektin läpivienti briiffin mukaisesti
Arviointi media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti.
Further information
HUOM. EDELTÄVYYSEHTO: Markkinoinnin perusopinnot ja Markkinointiviestinnän perusopinnot