Sales and Customers (5cr)
Code: 2081356-3001
General information
- Enrollment
- 02.12.2019 - 13.01.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 13.01.2020 - 16.03.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Arts Academy
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 5 - 20
Unfortunately, no reservations were found for the realization Sales and Customers 2081356-3001. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Kurssi alkaa 13.1.2020 ja päättyy 23.3.2020
Opintojakson sisältönä on myyntityön, -mallien ja –taitojen ja yritysyhteistyön rakentamisen peruskäsitteet sekä uusasiakashankinta ja asiakassuhteiden kehittäminen, myyntiprosessin vaiheet.
Opintojakso koostuu kolmensta teemasta joihin opiskelija perehtyy kurssilla.
Teema 1
Myyntityön perusteet, myyntiprosessi ja myyntiesitys.
Opiskelija tutustuu myyntityön keskeisiin käsitteisiin ja osa-alueisiin. Kurssilla tutustutaan erilaisiin myyntimalleihin ja myyntitaitoihin. Näiden perusteella opiskelija laatii myyntiprosessin ja toimintasuunnitelman valitulle yritykselle sekä laatii myyntiesityksen yrityksen valitulle tuotteelle/palvelulle.
Teema 2
Asiakkuudet ja asiakassuhteen elementit ja prosessit.
Opiskelija laatii asiakassuhdemarkkinoinnin suunnitelmen valitulle yritykselle,
Teema 3.
Yritysyhteistyö.
Opiskelija tutustuu yritysyhteistyön merkitykseen ja laatii valitulle yritykselle yritysyhteistyö mallin ja prosessin.
Objective
.
Content
The basic concepts of sales work, models and skills, and business collaboration, and new customer acquisition and customer relationship development, stages of the sales process.
Materials
Valitut myynnin ja asiakassuhdemarkkinoinnin kirjat, artikkelit ja videot
Strategyzer työkalut, Stanfordin pitsaus menetelmä.Tehtävien suorittamiseksi hankittava materiaali.
Teaching methods
Teoriaopinnot, Tekemällä oppiminen, tiimityöskentely, innovaatiopedagogiikka, dialogi ja tutkiva oppiminen.Oppimista tuetaan kirjallisuudella ja oppimistehtävillä.
Completion alternatives
Ei ole
Student workload
Tutkivat tehtävät asiakassuhdemarkkinoinnista ja myyntityöstä.Yrityscaset ja niiden pohjalta laaditut asiakassuhdemarkkinoinin ja myyntityön mallit ja prosessit.Opiskelijat luovat nettiympäristöön omat tuotoksensa omille kohdeyrityksilleen.
35 tuntia kontaktia
70 tuntia itsenäistä ja ryhmätyöskentelyä
30 tuntia teoriaan tutustumista kirjallisuuden, artikkelien ja videoiden avulla.
Evaluation methods and criteria
Kurssin aikana toiminnasta syntynyt evidenssi, jossa näkyy vaadittava osaamisen kehittyminen.
Failed (0)
Opiskelija ei ole osallistunut aktiivisesti läsnäolotunneille eikä ole tehnyt vaadittuja suorituksia. Opiskelijalla vakavia puutteita tekemisessä ja tuloksissa.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Vakavia puutteita määritellyissä oppimistavoitteissa.
Assessment criteria, good (3-4)
Lieviä puutteita useissa määritellyissä oppimistavoitteissa.
Assessment criteria, excellent (5)
Määritellyt tavoitteet osaamiselle ovat toteutuneet.