Brand Management (5 cr)
Code: 2081331-3003
General information
- Enrollment
-
01.01.2022 - 11.01.2022
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
11.01.2022 - 15.02.2022
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 3 cr
- Virtual portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Arts Academy
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 15 - 24
- Degree programmes
- Degree Programme in Media Arts
- Teachers
- Minna Teittinen
- Teacher in charge
- Minna Teittinen
- Groups
-
PMEDIS20masnPMEDIS20 mainonnan suunnittelu
-
PMEDIS20tuprPMEDIS20 tuotanto ja projektinhallinta
- Course
- 2081331
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Brändinhallinnan teoria ja brändikonseptin suunnittelu, brändimarkkinoinnin ideointi ja soveltaminen, asiakasprojekti.
Opintojakso ajoittuu 11.1.-13.2.2022 välille. Tarkempi opetuksen aikataulu ItsLearning-alustalla.
Objective
After completing the course, the student has the competence to:
- Identify the meaning of the brand and its construction
- Apply brand management theory and tools
- Find solutions as a designer when developing goal-oriented brand expertise
Content
.
Materials
ilmoitetaan opintojakson alkaessa
Teaching methods
lähiopetusta luentojen ja harjoitusten avulla, projektioppiminen, tehtäväperustainen opiskelu, vertaisoppiminen ja pienryhmätyöskentely, vierailijaluennot
Pedagogic approaches and sustainable development
työelämälähtöisyys, projektioppiminen, tiimioppiminen
Completion alternatives
-
Student workload
tehtäväperustaisia luentoja sekä harjoituksia ja tehtäviä pienryhmissä ja itsenäisesti, työelämään tutustumista vierailijaluentojen avulla, asiakasprojekti
(tehtävänannot tarkemmin ItsLearningissä)
Evaluation methods and criteria
Brändinhallinnan perusteiden haltuunotto, medioiden ja muiden markkinointiviestintäkeinojen soveltaminen brändimarkkinoinnissa, aktiivisuus lähiopetuksessa, tiimityöskentelyssä ja vierailijaluennoilla, asiakasprojektin läpivienti briiffin mukaisesti
Failed (0)
Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti
Assessment criteria, good (3-4)
Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti
Assessment criteria, excellent (5)
Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti
Further information
Edeltävyysehdot: Markkinoinnin perusteet ja Konseptisuunnittelun perusteet