Siirry suoraan sisältöön

Asiakastyön prosessi (5op)

Toteutuksen tunnus: 7081207-1006

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
09.10.2017 - 10.11.2017
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Terveys ja hyvinvointi
Opetuskielet
suomi
Paikat
10 - 40
Koulutus
Sosionomikoulutus
Opettajat
Liisa Pirinen
Susanna Virta
Opintojakso
7081207

Toteutukselle Asiakastyön prosessi 7081207-1006 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opiskelija- ymmärtää asiakkuuden prosessinominaisuuden ja hahmottaa asiakasprosessin vaiheet.- osaa arvioida ja kuvata asiakasprosessin eri vaiheita.- osaa tunnistaa yksilöiden ainutkertaisuuden.- kykenee havaitsemaan arvoristiriitoja.- ymmärtää asiakkaan kokemuksen ja osallisuuden merkityksen kuntoutumisessa

Sisältö

Asiakastyön prosessin eri vaiheetAsiakastyön dokumentointiTyö- ja toimintakykyisyys ja niiden arviointiKuntoutuksen palvelujärjestelmäAsiakas oman tilanteensa asiantuntijanaSosiaalihuoltolakiLaki sosiaalihuollon asiakaskirjoistaVammaistyöKriisityö

Siirry alkuun