Asiakastyön prosessi (5op)
Toteutuksen tunnus: 7081207-1006
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 09.10.2017 - 10.11.2017
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Terveys ja hyvinvointi
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 10 - 40
- Koulutus
- Sosionomikoulutus
- Opettajat
- Liisa Pirinen
- Susanna Virta
- Opintojakso
- 7081207
Toteutukselle Asiakastyön prosessi 7081207-1006 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opiskelija- ymmärtää asiakkuuden prosessinominaisuuden ja hahmottaa asiakasprosessin vaiheet.- osaa arvioida ja kuvata asiakasprosessin eri vaiheita.- osaa tunnistaa yksilöiden ainutkertaisuuden.- kykenee havaitsemaan arvoristiriitoja.- ymmärtää asiakkaan kokemuksen ja osallisuuden merkityksen kuntoutumisessa
Sisältö
Asiakastyön prosessin eri vaiheetAsiakastyön dokumentointiTyö- ja toimintakykyisyys ja niiden arviointiKuntoutuksen palvelujärjestelmäAsiakas oman tilanteensa asiantuntijanaSosiaalihuoltolakiLaki sosiaalihuollon asiakaskirjoistaVammaistyöKriisityö