Occupational Performance in Occupational Therapy (5 cr)
Code: TH00BF45-3008
General information
- Enrollment
- 30.07.2022 - 09.09.2022
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 29.08.2022 - 25.11.2022
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 2 cr
- Virtual portion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Health and Well-being
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 16 - 26
- Degree programmes
- Degree Programme in Occupational Therapy
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
29.9 2h Opintojakson info
3.10 8h Teema Toiminnallisuus inhimillisen toiminnan mallin (MOHO) (Heli)
6.10 6h Teema Toiminnallisuus kanadalaisen toiminnallisuuden mallin (CMOP-E) mukaan, (Ankku)
10.10 4hTeema Toimintaterapeutin työtä ohjaava teoreettinen tieto, (Ankku ja Heli)
13.10 4h Näyttöpäivä
Objective
Opiskelija osaa
• tunnistaa toimintaterapeutin työtä ohjaavan teoreettisen tiedon tasot,
• kuvata ihmisen toiminnallisuutta toimintaterapian teoreettisten mal-lien mukaan.
Content
Toimintaterapeutin työtä ohjaava teoreettinen tieto
Toiminnallisuuden määritelmät mallien mukaan
Materials
Tieto oppimateriaali löytyy verkkoympäristöstä.
Teaching methods
Opintojakso sisältää itsenäistä opiskelua verkkoympäristössä ja tiimityöskentelyä tiimipäivinä(lähipäivät).
Pedagogic approaches and sustainable development
Opiskelu tapahtuu tiimioppimisen periaattein ja käänteisen oppisen menetelmin. Ohjeistus löytyy tiimioppijan käsikirjasta.
Student workload
27t opiskelijan työtä vastaa 1op. 5op= 135t
Info 2t ,tiimipäivät: 22t
Itsenäinen opiskelu 111t sisältää ennakkotehtävät ja kirjallisuuteen perehtymisen
Ohjeistus ennakkotehtäviin löytyy verkkoympäristöstä
Evaluation methods and criteria
Arvioinnin kohteet:
Ennakkotehtävät => hyväksytty/ hylätty
Moho-tehtävä ja case-työskentely 0-5
Aktiivisuus tiimipäivissä sekä itse- ja vertaisarviointi +/- 1numero
Failed (0)
Opiskelija ei ole saavuttanut arviointikriteerien tyydyttävää tasoa. Arviointikehikko löytyy oman ryhmän kote-kansiosta itslearnigista.