Asiakaslähtöinen yritystoiminta, markkinointi ja yrittäjyys (5 op)
Toteutuksen tunnus: KH00BS75-3008
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
02.07.2022 - 18.09.2022
Ajoitus
05.09.2022 - 15.12.2022
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Paikasta riippumaton
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tuotantotalouden koulutus
Opettaja
- Timo Linnossuo
Ryhmät
-
PTUTAMS22Tuotantotalous, Myynti S22
Tavoitteet
Opiskelija osaa selostaa yrityksen eri toimintojen tehtävät ja niiden merkityksen osana yrityksen toimintaa ja kannattavuutta. Hän tunnistaa yrityksen keskeiset sidosryhmät ja osaa kuvata niiden näkökulmia yrityksen toimintaan. Hän osaa etsiä ratkaisuja toimivan liikeidean löytämiseen ja menestymismahdollisuuksien selvittämiseen sekä arvioida omia yrittämisen edellytyksiään. Opiskelija osaa kertoa sopivista markkinoinnin kilpailukeinoista tavoiteltujen asiakassegmenttien saavuttamisessa. Hän osaa käyttää oikein yrityselämän keskeisiä käsitteitä ja itse toimia asiakaslähtöisesti.
Sisältö
Yrityksen toimintaympäristö
Liiketoiminnan peruskäsitteitä
Yrityksen perustoiminnot ja ydinprosessit
Yrittäjyys
Yritystoiminnan suunnittelu, käynnistäminen, organisointi ja kehittäminen
Asiakaslähtöisyys ja markkinointi
Markkinoinnin kilpailukeinot
Arviointiasteikko
H-5