Siirry suoraan sisältöön

Asiakasosaaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: 3011393-1002

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
01.01.2016 - 31.07.2016
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
4 op
Virtuaaliosuus
1 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
30 - 50
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Maija Nolvi
Telle Tuominen
Opintojakso
3011393
Toteutukselle 3011393-1002 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opiskelijakykenee toimimaan aidoissa asiakaspalvelutilanteissa aloitteellisesti, vastuullisesti ja tuloksellisestitunnistaa onnistuneen asiakasvuorovaikutuksen keskeisiä elementtejä sekä osaa kehittää omia vuorovaikutustaitojaanosaa analysoida nykyaikaisen tieto- ja viestintäteknologian merkitystä erilaisissa asiakaskohtaamisissa sekä tehdä ehdotuksia asiakassuhteiden kehittämiseen niin perinteisillä keinoilla kuin web- ja datapohjaisestiosaa määritellä ostokäyttäytymisen taustalla olevia tekijöitä sekä tunnistaa asiakkaalle arvoa tuottavia tekijöitäosaa analysoida yritysten erilaisia asiakassuhteita, niiden kestoa ja kannattavuutta

Sisältö

asiakasymmärryksen hankintaasiakaslähtöisyys asiakaspalvelutilanteissaasiakasvuorovaikutus asiakastyytyväisyyden osatekijänä reaali- ja virtuaalikohtaamisissa, vuorovaikutusmarkkinointiasiakasodotuksiin ja -kokemuksiin vaikuttavat tekijät, arvonluontierilaiset asiakassuhteet ja asiakassuhteiden hallinta, asiakassuhdemarkkinointi

Siirry alkuun