Digitaalinen markkinointi 2 (5op)
Toteutuksen tunnus: 3011614-3006
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.12.2019 - 28.01.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2020 - 31.07.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tekniikka ja liiketoiminta
- Toimipiste
- Salo IoT Campus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 10 - 45
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Opettajat
- Kai Schleutker
- Opintojakso
- 3011614
Toteutukselle Digitaalinen markkinointi 2 3011614-3006 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointiasteikko
H-5
Sisällön jaksotus
Digitaalisen markkinoinnin johtaminen tarkoittaa kustannustehokkaiden keinojen käyttämistä asiakkuuksien synnyttämiseen ja vahvistamiseen.
- liidien tuottaminen
- sisällön luominen ja viestiminen ostoprosessin eri vaiheisiin
- asiakaskokemuksen vahvistaminen ja mittaaminen
- konversion ja muiden analyysikohteiden mittaaminen
- kampanjoiden kohdistaminen
Tavoitteet
Opiskelija
- osaa käyttää kanavia ja välineitä jotka tuovat liikennettä sivustolle
- tuntee sisällön merkityksen ja osaa luoda kiinnostavaa sisältöä
- osaa kerätä yhteystietoja ja kasvattaa asiakasrekistereitä
- tunnistaa viraalimarkkinoinnin mahdollisuudet
- tunnistaa sosiaalisen median mahdollisuudet ja osaa linkittää niitä kumuloivasti.
Sisältö
- Liikenteen luominen sivustoille
- Sisältömarkkinointi
- Sosiaalinen media
Opetusmenetelmät
Lähijaksot (4 x 4h) - läsnäolopakko 75%
Case-tehtävät (2 kpl)
Keskinäinen arviointi ja palaute
Lopputehtävä
Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys
Jaksolla sovelletut innovatiiviset menetelmät tukevat erityisesti leadershipin, luovuuden, tiimityötaitojen ja analyyttisen ajattelun kehittymistä.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Case-tehtävät
Lopputehtävä
Hylätty (0)
Opiskelija ei ole osallistunut aktiivisesti kurssille eikä suorittanut kaikkia arvioitavia tehtäviä.