Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen markkinointi 2 (5op)

Toteutuksen tunnus: 3011614-3006

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.12.2019 - 28.01.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2020 - 31.07.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Salo IoT Campus
Opetuskielet
suomi
Paikat
10 - 45
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Kai Schleutker
Opintojakso
3011614

Toteutukselle Digitaalinen markkinointi 2 3011614-3006 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Arviointiasteikko

H-5

Sisällön jaksotus

Digitaalisen markkinoinnin johtaminen tarkoittaa kustannustehokkaiden keinojen käyttämistä asiakkuuksien synnyttämiseen ja vahvistamiseen.
- liidien tuottaminen
- sisällön luominen ja viestiminen ostoprosessin eri vaiheisiin
- asiakaskokemuksen vahvistaminen ja mittaaminen
- konversion ja muiden analyysikohteiden mittaaminen
- kampanjoiden kohdistaminen

Tavoitteet

Opiskelija
- osaa käyttää kanavia ja välineitä jotka tuovat liikennettä sivustolle
- tuntee sisällön merkityksen ja osaa luoda kiinnostavaa sisältöä
- osaa kerätä yhteystietoja ja kasvattaa asiakasrekistereitä
- tunnistaa viraalimarkkinoinnin mahdollisuudet
- tunnistaa sosiaalisen median mahdollisuudet ja osaa linkittää niitä kumuloivasti.

Sisältö

- Liikenteen luominen sivustoille
- Sisältömarkkinointi
- Sosiaalinen media

Opetusmenetelmät

Lähijaksot (4 x 4h) - läsnäolopakko 75%
Case-tehtävät (2 kpl)
Keskinäinen arviointi ja palaute
Lopputehtävä

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

Jaksolla sovelletut innovatiiviset menetelmät tukevat erityisesti leadershipin, luovuuden, tiimityötaitojen ja analyyttisen ajattelun kehittymistä.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Case-tehtävät
Lopputehtävä

Hylätty (0)

Opiskelija ei ole osallistunut aktiivisesti kurssille eikä suorittanut kaikkia arvioitavia tehtäviä.

Siirry alkuun