Human Resources and Competence Development as Competitive Advantage (5 op)
Toteutuksen tunnus: KH00BY77-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.06.2023 - 05.09.2023
Ajoitus
05.09.2023 - 07.11.2023
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
2 op
Toteutustapa
60 % Lähiopetus, 40 % Etäopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Lemminkäisenkatu
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
16 - 30
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Annika Karppelin
- Nicolas Le Grand
Ryhmät
-
VaihtoS23YrmyVaihtoS23Yrmy
-
PMMWES21Myyntityö, matkailu ja wellness liiketoimintana, S21
Tavoitteet
Upon completion of this course, the students is able to
- distinguish between strategic management and operational management decisions
- distinguish between leadership and management approach at company and destination level
- recognize the role of HR, use of technologies, competence development, and occupational wellness in tourism and hospitality industry
- explain the importance of soft skills in work community and customer contacts
Sisältö
- Leadership and developing employee competencies and occupational wellness
- Adaptability, problem solving, conflict resolution and teamwork
- Standardized processes, service standards and technology in customer encounters
Arviointiasteikko
H-5