Campaign Design (5 cr)
Code: 2081326-3006
General information
- Enrollment
-
01.08.2023 - 01.09.2023
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
05.09.2023 - 03.10.2023
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 4 cr
- Virtual portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Arts Academy
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 15 - 20
- Degree programmes
- Degree Programme in Media Arts
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
* kampanjasuunnittelun prosessi, kampanjasuunnittelun harjoituksia, asiakasprojekti tiimityönä
* huomioi, että opintojaksolla on runsaasti lähipäiviä, eli erillistä verkkototeutusta ei järjestetä
* päiväkohtainen kurssiaikataulu, ohjelma ja tehtävät ItsLerningissä
Objective
After completing the course, the student has the competence to:
- Define the elements and meaning of campaign planning
- Analysve campaign implementations from an advertising designer's perspective
- develop and produce customer-oriented campaign planning
Content
.
Materials
Ilmoitetaan lähiopetuksen alkaessa
Teaching methods
lähiopetusta luentojen ja harjoitusten avulla, projektioppiminen, tehtäväperustainen opiskelu, vertaisoppiminen ja pienryhmätyöskentely, vierailijaluentoja
Exam schedules
-
International connections
työelämälähtöisyys, projektioppiminen, tiimioppiminen
Completion alternatives
-
Student workload
Lähiopetuksessa harjoituksia ja tehtäviä pienryhmissä ja itsenäisesti
Asiakasprojekti tiimityönä
(tehtävät tarkemmin ItsLearningissä)
Further information
HUOM. EDELTÄVYYSEHTO: Markkinoinnin perusopinnot ja Markkinointiviestinnän perusopinnot