Sales and Marketing Literature (5 op)
Toteutuksen tunnus: 3101279-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.07.2019 - 30.11.2019
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.08.2019 - 24.12.2019
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 1 op
- Virtuaaliosuus
- 4 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Tekniikka ja liiketoiminta
- Toimipiste
- Kupittaan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 10 - 40
- Opettajat
- Anne Leinovaara-Matomäki
- Ryhmät
-
LEMMODGlobalBusinessEnvironmentGlobal Business Environment
- Opintojakso
- 3101279
Arviointiasteikko
H-5
Sisällön jaksotus
Syksy 2018
Tavoitteet
Student deepens his/her knowledge of sales and marketing.
Sisältö
Advanced literature in a chosen area
Literature Circuit
Aika ja paikka
Lukujärjestyksen mukaiset kokoontumiset, muuten työskentely ryhmissä lukupiirissä. Tarkempi ohjeistus ensimmäisellä kokoontumiskerralla.
Oppimateriaalit
Ohjeistetaan ensimmäisellä kerralla. Pakollinen läsnäolo.
Opetusmenetelmät
Lukupiirityöskentely ohjeistuksen mukaan. Ohjeistus ensimmäisellä luentokerralla Osallistuminen ensimmäiseen luentoon ja ohjeistukseen on pakollinen, jotta kurssin voi ylipäätään suorittaa. Ei poikkeuksia.
Lukujärjestyksen mukaisesti. Ohjeistetaan tarkemmin ensimmäisellä luentokerralla. Ilmoittautuminen Pepissä. Tarkemmat ohjeet optimassa. Optima kansion ohjeistus on välttämätöntä lukea huolella ja ensimmäisellä luentokerralla on välttämätön pakollinen läsnäolo, jotta kurssin suoritustapa ja -vaatimukset tulevat selväksi. Poissalo ensimmäiseltä luentokerralta aiheuttaa kurssisuorituksen automaattisen siirtymisen seuraavaan suorituskertaan. HUOM ! Opintojakson ensimmäisellä luentokerralla on pakollinen läsnäolo, mikäli kurssin haluaa suorittaa. Samoin harjoitustehtävien esityskerroilla.
Huomaa, että kun kurssissa ei ole tenttiä, vaan se suoritetaan harjoitustehtävin, on syytä panostaa tehtäviin huolella heti alusta lähtien, sillä ainoa tapa korottaa kurssiarvosanaa, on osallistua seuraavaan kurssitoteutukseen.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Ei tenttiä. Harjoitustehtävä. Ainoastaan ajoissa palautetut tehtävät arvioidaan.
Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys
Ryhmätyöskentely, lukupiiri. Ks. tarkemmat ohjeet optima-alustalta.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei vaihtoehtoista suoritustapaa.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 ects.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
• Ainoastaan tehtävät, jotka on palautettu aikataulussa ohjeen mukaan arvioidaan. Myöhästyneitä suorituksia ei huomioida. Huomatkaa, että palautuksen yhteydessä voidaan käyttää Urkund -plagioinnin tarkastusta.
• Arviointiasteikko / Skaala 0-5
• Hylätty (0)
Oppimistehtävien suorittaminen osoittaa useissa arviointikohteina olevissa kyvyissä olevan vakavia puutteita ilman niitä kompensoivia erityisansioita. Tai opiskelija jättää tehtävät tai niihin kuuluvat esitykset pitämättä. Tai myöhästyy deadlinestä. Tai tehtävät ovat hyvin suppeita. Lähteitä on käytetty suppeasti. Mikäli tehtävään kuuluu esitys, sitä ei pidetä ohjeistetusti, tai se on puutteellinen.
• Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2)
Opiskelija osoittaa hallitsevansa oppimistehtävien suorittamisen perus-kyvyt, mutta tehtävissä on selviä puutteita tai ne ovat suppeita. Esitys (mikäli sellainen kuuluu vaatimuksiin) voi myös olla "köykäinen".
• Arviointikriteerit - hyvä (3-4)
Oppimistehtävät on hyvin ja analyyttisesti tehty ja selkeästi esitetty. Ne ovat laajoja ja analyyttisiä, minimisivumäärä-vaatimukset on ylitetty. Opiskelija osoittaa hallitsevansa pääosin oppimistehtävien suorittamisen edellyttämät kyvyt. Suorituksen erityisansioilla voidaan kompensoida joissakin mainituissa kyvyissä mahdollisesti ilmenneitä puutteita. Esitys, mikäli sellainen kuuluu tehtävään, on ansiokas.
• Arviointikriteerit - kiitettävä (5)
Suorituksessa on keskeiset arviointikriteerit huomioon ottaen useita huomattavia ansioita ilman näitä mitätöiviä puutteita. Tehtävät ovat erittäin laajoja ja analyyttisiä. Lähteet hyvin merkitty. Ryhmän perustasoon nähden on erityisiä ansioita.
Lukujärjestyksen mukaisesti. Ohjeistetaan tarkemmin ensimmäisellä luentokerralla. Ilmoittautuminen Pepissä. Tarkemmat ohjeet optimassa. Optima kansion ohjeistus on välttämätöntä lukea huolella ja ensimmäisellä luentokerralla on välttämätön pakollinen läsnäolo, jotta kurssin suoritustapa ja -vaatimukset tulevat selväksi. Poissalo ensimmäiseltä luentokerralta aiheuttaa kurssisuorituksen automaattisen siirtymisen seuraavaan suorituskertaan. HUOM ! Opintojakson ensimmäisellä luentokerralla on pakollinen läsnäolo, mikäli kurssin haluaa suorittaa. Samoin harjoitustehtävien esityskerroilla.
Hylätty (0)
• Ainoastaan tehtävät, jotka on palautettu aikataulussa ohjeen mukaan arvioidaan. Myöhästyneitä suorituksia ei huomioida.
• Hylätty (0)
Oppimistehtävien suorittaminen osoittaa useissa arviointikohteina olevissa kyvyissä olevan vakavia puutteita ilman niitä kompensoivia erityisansioita. Tai opiskelija jättää tehtävät tai niihin kuuluvat esitykset pitämättä (mikäli esitys kuuluu vaatimuksiin). Tai myöhästyy deadlinestä. Tai tehtävä / tehtävät ovat hyvin suppeita. Lähteitä on käytetty hyvin niukasti.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
• Ainoastaan tehtävät, jotka on palautettu aikataulussa ohjeen mukaan arvioidaan. Myöhästyneitä suorituksia ei huomioida.
• Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2)
Opiskelija osoittaa hallitsevansa oppimistehtävien suorittamisen perus-kyvyt, mutta tehtävissä on selviä puutteita. Tehtävä / tehtävät voivat olla suppeita tai esimerkiksi esitys on hyvin lyhyt ja "kevyt" Lähteiden käyttö suppeaa.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
• Arviointikriteerit - hyvä (3-4)
Oppimistehtävä(t) on hyvin ja analyyttisesti tehty ja selkeästi esitetty. Ne ovat laajoja. Opiskelija osoittaa hallitsevansa pääosin oppimistehtävien suorittamisen edellyttämät kyvyt. Suorituksen erityisansioilla voidaan kompensoida joissakin mainituissa kyvyissä mahdollisesti ilmenneitä puutteita. Esitys, mikäli se kuuluu kurssivaatimuksiin on ansiokas. Tehtävä on selvästi laajempi kuin minimi- sivumäärävaatimukset. Lähteitä on käytetty laajahkosti ja ansiokkaasti.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
• Arviointikriteerit - kiitettävä (5)
Suorituksessa on keskeiset arviointikriteerit huomioon ottaen useita huomattavia ansioita ilman näitä mitätöiviä puutteita. Tehtävä(t) ovat hyvin laajoja ja analyyttisiä. Esitys on hieno. Kaikki edellä mainitut alempien arvosanojen kriteerit täyttyvät ja ylittyvät (ks. yllä). Suoritus on ryhmän perustasoon nähden laaja ja erittäin analyyttinen ja hyvä.