Siirry suoraan sisältöön

Tieto- ja viestintäteknologia asiakas- ja verkostosuhteiden johtamisessa (5op)

Toteutuksen tunnus: 3141056-1001

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
01.08.2015 - 31.12.2015
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tradenomi (ylempi AMK), yrittäjyys ja liiketoimintaosaaminen
Opettajat
Liisa Sippel
Eija Koivisto
Opintojakso
3141056

Toteutukselle Tieto- ja viestintäteknologia asiakas- ja verkostosuhteiden johtamisessa 3141056-1001 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa arvioida ja soveltaa modernia tieto- ja viestintäteknologiaa asiakas- ja sidosryhmäsuhteiden johtamisessa hyödyntää liiketoimintatiedon hallinnan (Business Intelligence) tutkimusmenetelmiä ja työkaluja asiakkuuksien luokittelussa ja arvioinnissa sekä johtamisessa soveltaa nykyaikaista tieto- ja viestintäteknologiaa erilaisissa asiakaskohtaamisissa ja markkinointitehtävissä

Sisältö

Sisältö tieto- ja viestintäteknologiaa hyödyntävä asiakassuhdejohtaminen asiakastietojärjestelmien (CRM) suunnittelun periaatteet liiketoimintatiedon hallinta (Business Intelligence) verkko- ja televiestintään sekä asiakastiedon keräämiseen ja hyödyntämiseen liittyvä lainsäädäntö

Siirry alkuun