Tieto- ja viestintäteknologia asiakas- ja verkostosuhteiden johtamisessa (5 op)
Toteutuksen tunnus: 3141056-1001
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 01.08.2015 - 31.12.2015
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tekniikka ja liiketoiminta
- Toimipiste
- Kupittaan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tradenomi (ylempi AMK), yrittäjyys ja liiketoimintaosaaminen
- Opettajat
- Liisa Sippel
- Eija Koivisto
- Opintojakso
- 3141056
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa arvioida ja soveltaa modernia tieto- ja viestintäteknologiaa asiakas- ja sidosryhmäsuhteiden johtamisessa hyödyntää liiketoimintatiedon hallinnan (Business Intelligence) tutkimusmenetelmiä ja työkaluja asiakkuuksien luokittelussa ja arvioinnissa sekä johtamisessa soveltaa nykyaikaista tieto- ja viestintäteknologiaa erilaisissa asiakaskohtaamisissa ja markkinointitehtävissä
Sisältö
Sisältö tieto- ja viestintäteknologiaa hyödyntävä asiakassuhdejohtaminen asiakastietojärjestelmien (CRM) suunnittelun periaatteet liiketoimintatiedon hallinta (Business Intelligence) verkko- ja televiestintään sekä asiakastiedon keräämiseen ja hyödyntämiseen liittyvä lainsäädäntö