Skip to main content

Customer Relationship Management Systems (5 cr)

Code: 3101108-3008

General information


Enrollment

02.08.2023 - 10.09.2023

Timing

01.09.2023 - 24.12.2023

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Engineering and Business

Campus

Kupittaa Campus

Teaching languages

  • Finnish

Teachers

  • Jukka Rantala

Groups

  • PTUTAMS22
    PTUTAMS22
  • LEMMODYRMYMyynninJohtaminenPMYYNS18
    LEMMODYRMYMyynninJohtaminenPMYYNS18
  • 05.09.2023 13:00 - 16:00, Myynnin ohjausjärjestelmät 3101108-3008
  • 15.09.2023 12:00 - 15:00, Myynnin ohjausjärjestelmät 3101108-3008
  • 22.09.2023 12:00 - 15:00, Myynnin ohjausjärjestelmät 3101108-3008
  • 29.09.2023 12:00 - 15:00, Myynnin ohjausjärjestelmät 3101108-3008
  • 03.10.2023 13:00 - 16:00, Myynnin ohjausjärjestelmät 3101108-3008
  • 13.10.2023 12:00 - 15:00, Myynnin ohjausjärjestelmät 3101108-3008
  • 27.10.2023 12:00 - 15:00, Myynnin ohjausjärjestelmät 3101108-3008
  • 03.11.2023 09:00 - 12:00, Myynnin ohjausjärjestelmät 3101108-3008
  • 10.11.2023 12:00 - 15:00, Myynnin ohjausjärjestelmät 3101108-3008
  • 17.11.2023 12:00 - 15:00, Myynnin ohjausjärjestelmät 3101108-3008
  • 24.11.2023 12:00 - 15:00, Myynnin ohjausjärjestelmät 3101108-3008
  • 28.11.2023 13:00 - 16:00, Myynnin ohjausjärjestelmät 3101108-3008
  • 08.12.2023 12:00 - 15:00, Myynnin ohjausjärjestelmät 3101108-3008
  • 15.12.2023 12:00 - 15:00, Myynnin ohjausjärjestelmät 3101108-3008

Objective

The student is able:                                                                                 
- to use the CRM software
- to evaluate how CRM systems are connected in company's enterprise resource planning systems
- to make proposals for the development of information systems
- to use constantly changing software
- to judge the need for continuous learning of software 

Content

CRM software as a sales support
CRM system as part of the ERP system
Case 
 

Evaluation scale

H-5