Customer Relationship Management Systems (5 cr)
Code: 3101108-3008
General information
- Enrollment
-
02.08.2023 - 10.09.2023
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.09.2023 - 24.12.2023
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Engineering and Business
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Teachers
- Jukka Rantala
- Groups
-
LEMMODYRMYMyynninJohtaminenPMYYNS18LEMMODYRMYMyynninJohtaminenPMYYNS18
-
PTUTAMS22PTUTAMS22
- Course
- 3101108
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Toteutus perustuu luentoihin, harjoituksiin ja laajaan harjoitukseen, jossa laaditaan myynnin ohjausjärjestelmä yksilöllisestä näkökulmanta. Myynti kytketään toteutuksen aikana sekä yrityksen ympäristöön että yrityksen sisäisiin ominaispiirteisiin. Yrityksen sisäisten ohjausjärjestelmien ja tietoteknisten järjestelmien (mm. ohjelmistojen kuten CRM ja ERP) ohjausvaikutusten arviointi sisältyy tehtävänantoon. Exelin käyttö tuodaan esille mallintamisen näkökulmasta ja osana myynnin käytännön mittaamista ja ohjaaamista. Toteutuksessa lähestyminen tapahtuu PK- yrityksen näkökulmasta. Toteutus saattaa sisältää yritys -tai muita toimeksiantoja
Objective
The student is able:
- to use the CRM software
- to evaluate how CRM systems are connected in company's enterprise resource planning systems
- to make proposals for the development of information systems
- to use constantly changing software
- to judge the need for continuous learning of software
Content
CRM software as a sales support
CRM system as part of the ERP system
Case
Location and time
3.9. - 31.12.2018
Materials
Pääosin sähköisenä IT´sissä, Office 365 ja Google. Microsof CRM.
Teaching methods
Soveltava PBL ja Caseoppiminen.
Exam schedules
Sovitaan toteutuksen alussa.
Student workload
Luennot, tehtävät ja Case. Kokonaislaajuus 5 op, joka jakautuu luentoihin ja omaehtoiseen työskentelyyn.