Siirry suoraan sisältöön

Communication and Cultural Sensitivity in Service Encounters (5 op)

Toteutuksen tunnus: 3011585-3009

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

02.08.2023 - 31.08.2023

Ajoitus

01.09.2023 - 26.12.2023

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tekniikka ja liiketoiminta

Toimipiste

Kupittaan kampus

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

16 - 60

Opettaja

  • Annika Karppelin

Ryhmät

  • PMYYFS22
    Myyntityö, Finanssipalvelut S22
  • LEMMODLIPAFinanssialanToimintaymparistoPMYYNS18
    LiPa Finanssialan toimintaympäristö PMYYNS18
  • 28.11.2023 13:00 - 16:00, Communication and Cultural Sensitivity in Service Encounters 3011585-3009
  • 05.12.2023 12:00 - 14:00, Communication and Cultural Sensitivity in Service Encounters 3011585-3009

Tavoitteet

After completing the course the student
- Knows the various theoretical frameworks on culture and cultural differences
- Understands the challenges in managing and working in a multicultural environment
- Is able to interact and communicate with customers from different cultural backgrounds

Sisältö

Cultural frameworks, awareness and identity
Organizational and service culture
Intercultural communication skills
Leadership skills in multicultural environment

Arviointiasteikko

H-5