Siirry suoraan sisältöön

Viestinnän keinot ja tavoitteet (5 op)

Toteutuksen tunnus: 3221013-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.12.2019 - 29.05.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.03.2020 - 29.05.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Taideakatemia
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 30
Opettajat
Jussi Kokkola
Vastuuopettaja
Jussi Kokkola
Opintojakso
3221013
Toteutukselle 3221013-3002 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

H-5

Sisällön jaksotus

Kurssi alkaa huhtikuun 22. päivä ensimmäisellä live-tapaamisella. Kurssi päättyy toukokuun lopussa.

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- selittää mediajulkisuuden merkityksen yrityksen tai yhteisön maineelle ja hahmottaa julkisuuden vaikutuksen yrityksestä tai yhteisöstä syntyviin mielikuviin
- käyttää eri viestintäkeinoja viestittäessä eri sidos- ja kohderyhmille
- tunnistaa yrityksen tai yhteisön kriisitilanteita ja osaa ehdottaa niihin soveltuvia viestinnän keinoja
- määritellä sisältömarkkinoinnin ja soveltaa sisällön konseptointia tilaajalle
- tuntee viestinnän mittaamisen ja arvioinnin keinoja

Sisältö

Opintojaksolla perehdytään siihen, miten yritysten ja yhteisöjen mainetta, imagoa ja mielikuvaa rakennetaan. Keskeistä on ymmärtää erilaisten sidos- ja kohderyhmien rooli ja kyetä tuottamaan eri yleisöille merkityksellisiä tarinoita. Opintojaksolla käydään läpi sisältösuunnittelua ja konseptointia sekä perehdytään kriisiviestintään, viestinnän suunnittelun perusteisiin ja viestinnän mittaamiseen.

Opetusmenetelmät

Lähiopetuskerrat verkossa, vertaispalaute, monimediallinen yhteisoppiminen, oman oppimisen reflektointi

Siirry alkuun