Brand Management (5 cr)
Code: 2081331-3005
General information
- Enrollment
-
02.12.2023 - 09.01.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
09.01.2024 - 01.02.2024
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 4 cr
- Virtual portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Arts Academy
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 12 - 20
- Degree programmes
- Degree Programme in Media Arts
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Brändinhallinnan teoria ja brändikonseptin suunnittelu, brändimarkkinoinnin ideointi ja soveltaminen, asiakasprojekti.
Lähiopetuksen aikataulu lukujärjestyksessä ja tarkempi ohjelma ItsLearning-alustalla.
Huom! Opintojakso sisältää runsaasti lähiopetuspäiviä, joissa läsnäolo on edellytyksenä opintojakson suorittamiselle.
Objective
After completing the course, the student has the competence to:
- Identify the meaning of the brand and its construction
- Apply brand management theory and tools
- Find solutions as a designer when developing goal-oriented brand expertise
Content
.
Materials
* ilmoitetaan opintojakson alkaessa
* materiaali jaetaan pääosin lähiopetuksen yhteydessä
Teaching methods
lähiopetusta luentojen ja harjoitusten avulla, projektioppiminen, tehtäväperustainen opiskelu, vertaisoppiminen ja pienryhmätyöskentely, vierailijaluennot
Exam schedules
-
International connections
työelämälähtöisyys, projektioppiminen, tiimioppiminen, kestävän kehityksen periaatteiden huomiointi
Completion alternatives
-
Student workload
tehtäväperustaisia luentoja sekä harjoituksia ja tehtäviä pienryhmissä ja itsenäisesti, työelämään tutustumista vierailijaluentojen avulla, asiakasprojektin teko tiimityönä
(tehtävänannot tarkemmin ItsLearningissä)
Further information
HUOM! EDELTÄVYYSEHDOT: Markkinoinnin perusteet ja Konseptisuunnittelun perusteet
Viestintäkanavana sähköposti ja ItsLearning-alusta