Skip to main content

Brand Management (5 cr)

Code: 2081331-3005

General information


Enrollment
02.12.2023 - 09.01.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
09.01.2024 - 01.02.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
4 cr
Virtual portion
1 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Arts Academy
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
12 - 20
Degree programmes
Degree Programme in Media Arts
Teachers
Minna Teittinen
Teacher in charge
Minna Teittinen
Course
2081331
No reservations found for realization 2081331-3005!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Brändinhallinnan teoria ja brändikonseptin suunnittelu, brändimarkkinoinnin ideointi ja soveltaminen, asiakasprojekti.

Lähiopetuksen aikataulu lukujärjestyksessä ja tarkempi ohjelma ItsLearning-alustalla.

Huom! Opintojakso sisältää runsaasti lähiopetuspäiviä, joissa läsnäolo on edellytyksenä opintojakson suorittamiselle.

Objective

After completing the course, the student has the competence to:
- Identify the meaning of the brand and its construction
- Apply brand management theory and tools
- Find solutions as a designer when developing goal-oriented brand expertise

Content

.

Materials

* ilmoitetaan opintojakson alkaessa
* materiaali jaetaan pääosin lähiopetuksen yhteydessä

Teaching methods

lähiopetusta luentojen ja harjoitusten avulla, projektioppiminen, tehtäväperustainen opiskelu, vertaisoppiminen ja pienryhmätyöskentely, vierailijaluennot

Exam schedules

-

Pedagogic approaches and sustainable development

työelämälähtöisyys, projektioppiminen, tiimioppiminen, kestävän kehityksen periaatteiden huomiointi

Completion alternatives

-

Student workload

tehtäväperustaisia luentoja sekä harjoituksia ja tehtäviä pienryhmissä ja itsenäisesti, työelämään tutustumista vierailijaluentojen avulla, asiakasprojektin teko tiimityönä
(tehtävänannot tarkemmin ItsLearningissä)

Evaluation methods and criteria

Brändinhallinnan perusteiden haltuunotto, medioiden ja muiden markkinointiviestintäkeinojen soveltaminen brändimarkkinoinnissa, aktiivisuus lähiopetuksessa, tiimityöskentelyssä ja vierailijaluennoilla, asiakasprojektin läpivienti toimeksiannon mukaisesti

Failed (0)

Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti

Assessment criteria, good (3-4)

Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti

Assessment criteria, excellent (5)

Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti

Further information

HUOM! EDELTÄVYYSEHDOT: Markkinoinnin perusteet ja Konseptisuunnittelun perusteet

Viestintäkanavana sähköposti ja ItsLearning-alusta

Go back to top of page