Brand Management (5 cr)
Code: 2081331-3005
General information
- Enrollment
- 02.12.2023 - 09.01.2024
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 09.01.2024 - 01.02.2024
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 4 cr
- Virtual portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Arts Academy
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 12 - 20
- Degree programmes
- Degree Programme in Media Arts
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Brändinhallinnan teoria ja brändikonseptin suunnittelu, brändimarkkinoinnin ideointi ja soveltaminen, asiakasprojekti.
Lähiopetuksen aikataulu lukujärjestyksessä ja tarkempi ohjelma ItsLearning-alustalla.
Huom! Opintojakso sisältää runsaasti lähiopetuspäiviä, joissa läsnäolo on edellytyksenä opintojakson suorittamiselle.
Objective
After completing the course, the student has the competence to:
- Identify the meaning of the brand and its construction
- Apply brand management theory and tools
- Find solutions as a designer when developing goal-oriented brand expertise
Content
.
Materials
* ilmoitetaan opintojakson alkaessa
* materiaali jaetaan pääosin lähiopetuksen yhteydessä
Teaching methods
lähiopetusta luentojen ja harjoitusten avulla, projektioppiminen, tehtäväperustainen opiskelu, vertaisoppiminen ja pienryhmätyöskentely, vierailijaluennot
Exam schedules
-
Pedagogic approaches and sustainable development
työelämälähtöisyys, projektioppiminen, tiimioppiminen, kestävän kehityksen periaatteiden huomiointi
Completion alternatives
-
Student workload
tehtäväperustaisia luentoja sekä harjoituksia ja tehtäviä pienryhmissä ja itsenäisesti, työelämään tutustumista vierailijaluentojen avulla, asiakasprojektin teko tiimityönä
(tehtävänannot tarkemmin ItsLearningissä)
Evaluation methods and criteria
Brändinhallinnan perusteiden haltuunotto, medioiden ja muiden markkinointiviestintäkeinojen soveltaminen brändimarkkinoinnissa, aktiivisuus lähiopetuksessa, tiimityöskentelyssä ja vierailijaluennoilla, asiakasprojektin läpivienti toimeksiannon mukaisesti
Failed (0)
Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti
Assessment criteria, good (3-4)
Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti
Assessment criteria, excellent (5)
Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti
Further information
HUOM! EDELTÄVYYSEHDOT: Markkinoinnin perusteet ja Konseptisuunnittelun perusteet
Viestintäkanavana sähköposti ja ItsLearning-alusta