Success Factors in Content Marketing: Content Production (5 cr)
Code: KH00CO77-3001
General information
- Enrollment
-
01.12.2023 - 12.03.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
12.03.2024 - 30.04.2024
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business
Realization has 5 reservations. Total duration of reservations is 15 h 0 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Tue 09.04.2024 time 09:00 - 12:00 (3 h 0 min) |
Sisältömarkkinoinnin menestystekijät: sisällöntuotanto KH00CO77-3001 |
LEM_A176
IT-oppimistila Micrococcus
|
Tue 16.04.2024 time 09:00 - 12:00 (3 h 0 min) |
Sisältömarkkinoinnin menestystekijät: sisällöntuotanto KH00CO77-3001 |
LEM_A176
IT-oppimistila Micrococcus
|
Tue 23.04.2024 time 09:00 - 12:00 (3 h 0 min) |
Sisältömarkkinoinnin menestystekijät: sisällöntuotanto KH00CO77-3001 |
LEM_A317
Teoriatila
|
Tue 30.04.2024 time 09:00 - 12:00 (3 h 0 min) |
Sisältömarkkinoinnin menestystekijät: sisällöntuotanto KH00CO77-3001 (EI LÄHIOPETUSTA) |
|
Tue 07.05.2024 time 09:00 - 12:00 (3 h 0 min) |
Sisältömarkkinoinnin menestystekijät: sisällöntuotanto KH00CO77-3001 |
LEM_A317
Oppimistila
|
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Opetuksen teemat
- Sisällön generointi tekoälyn avulla
- Somen käyttö sisältömarkkinoinnissa
- Uutiskirje
- Visuaalisuuden merkitys: kuvamaailma
- Videomarkkinointi ja -tuotanto
- Työelämä-case: sisällöntuotanto käytännössä
Lähiopetuskertoja on yhteensä kahdeksan ja niiden pituus on 3 h.
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
- osaa hyödyntää sosiaalista mediaa ja uutiskirjeitä sisältöjen jaossa.
- ymmärtää visuaalisuuden merkityksen sisällöntuotannossa.
- tietää videomarkkinoinnin perusteet ja osaa tuottaa tarkoituksenmukaista videosisältöä.
- tuntee sisältömarkkinoinnin trendejä
Content
- sosiaalisen median ja uutiskirjeen hyödyntäminen sisältöjen jaossa
- visuaalisuus sisällöntuotannossa
- videomarkkinoinnin perusteet ja videosisällön tuottaminen
Materials
- Luentomateriaalit
- Artikkelit, verkkosivustot
- Omat muistiinpanot
Teaching methods
- Lähiopetus
- Yksilötehtävät
- Ryhmätyöt
- Työelämäprojekti
- Vierailijaluento
Exam schedules
Ei tenttiä.
Pedagogic approaches and sustainable development
Innovaatiopedagogiikka:
- tiimioppiminen
- työelämäprojekti/case-oppiminen
- digitaalisten työvälineiden käyttö
Completion alternatives
-
Student workload
- Lähiopetuskerrat 8x3 h = 24 h
- Ryhmätyöt 70 h
- Yksilötyöt ja itsenäinen opiskelu 41 h
Yhteensä 135 tuntia.
Evaluation methods and criteria
Arvosanan muodostuminen:
Yksilötehtävät
yksilötehtävä 1: uutiskirje (asteikko 0-5, painoarvo 25 %)
yksilötehtävä 2: some (asteikko 0-5, painoarvo 25 %)
itse- ja vertaisarviointi (osana aktiivisuuden arviointia)
Ryhmätehtävät
ryhmätehtävä 1: tarinallistaminen (asteikko 0-5, painoarvo 25 %)
ryhmätehtävä 2: video (asteikko 0-5, painoarvo 25 %)
Ryhmätyössä käytössä opettajan arvioinnin lisäksi ryhmän sisäinen vertaisarviointi, jolla on vaikutusta opiskelijan henkilökohtaiseen ryhmätyöarvosanaan. Esim. vaikka ryhmä saisi tehtävästä arvosanaksi 4, passiivinen opiskelija saattaa saada arvosanan 3.
Opiskelijan aktiivisuuden taso kurssilla voi nostaa tai laskea arvosanaa. Ei vain arvosanan, vaan myös oppimisen kannalta,osallistuminen opetukseen on tärkeää.
Failed (0)
Kurssin läpäiseminen edellyttää läsnäoloa vähintään 50 % lähiopetuskerroista.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Tehtävien arvosanojen keskiarvo 1 - 2,4. Lisäksi huomioidaan aktiivisuus. Ks. kriteerit yllä "Arvioinnin kohteet, ajoitus ja menetelmät".
Assessment criteria, good (3-4)
Tehtävien arvosanojen keskiarvo 2,5 - 4,4. Lisäksi huomioidaan aktiivisuus. Ks. kriteerit yllä "Arvioinnin kohteet, ajoitus ja menetelmät".
Assessment criteria, excellent (5)
Tehtävien arvosanojen keskiarvo 4,5 tai enemmän. Lisäksi huomioidaan aktiivisuus. Ks. kriteerit yllä "Arvioinnin kohteet, ajoitus ja menetelmät".
Further information
Itslearning ja sähköposti.