Siirry suoraan sisältöön

Sisältömarkkinoinnin menestystekijät: sisällöntuotanto (5 op)

Toteutuksen tunnus: KH00CO77-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.12.2023 - 12.03.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
12.03.2024 - 30.04.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Janne Granfors
Ryhmät
PLIITS22MAR
PLIITS22MAR
Opintojakso
KH00CO77

Toteutuksella on 5 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 15 t 0 min.

Aika Aihe Tila
Ti 09.04.2024 klo 09:00 - 12:00
(3 t 0 min)
Sisältömarkkinoinnin menestystekijät: sisällöntuotanto KH00CO77-3001
LEM_A176 IT-oppimistila Micrococcus
Ti 16.04.2024 klo 09:00 - 12:00
(3 t 0 min)
Sisältömarkkinoinnin menestystekijät: sisällöntuotanto KH00CO77-3001
LEM_A176 IT-oppimistila Micrococcus
Ti 23.04.2024 klo 09:00 - 12:00
(3 t 0 min)
Sisältömarkkinoinnin menestystekijät: sisällöntuotanto KH00CO77-3001
LEM_A317 Teoriatila
Ti 30.04.2024 klo 09:00 - 12:00
(3 t 0 min)
Sisältömarkkinoinnin menestystekijät: sisällöntuotanto KH00CO77-3001 (EI LÄHIOPETUSTA)
Ti 07.05.2024 klo 09:00 - 12:00
(3 t 0 min)
Sisältömarkkinoinnin menestystekijät: sisällöntuotanto KH00CO77-3001
LEM_A317 Oppimistila
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Arviointiasteikko

H-5

Sisällön jaksotus

Opetuksen teemat
- Sisällön generointi tekoälyn avulla
- Somen käyttö sisältömarkkinoinnissa
- Uutiskirje
- Visuaalisuuden merkitys: kuvamaailma
- Videomarkkinointi ja -tuotanto
- Työelämä-case: sisällöntuotanto käytännössä

Lähiopetuskertoja on yhteensä kahdeksan ja niiden pituus on 3 h.

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija
- osaa hyödyntää sosiaalista mediaa ja uutiskirjeitä sisältöjen jaossa.
- ymmärtää visuaalisuuden merkityksen sisällöntuotannossa.
- tietää videomarkkinoinnin perusteet ja osaa tuottaa tarkoituksenmukaista videosisältöä.
- tuntee sisältömarkkinoinnin trendejä

Sisältö

- sosiaalisen median ja uutiskirjeen hyödyntäminen sisältöjen jaossa
- visuaalisuus sisällöntuotannossa
- videomarkkinoinnin perusteet ja videosisällön tuottaminen

Oppimateriaalit

- Luentomateriaalit
- Artikkelit, verkkosivustot
- Omat muistiinpanot

Opetusmenetelmät

- Lähiopetus
- Yksilötehtävät
- Ryhmätyöt
- Työelämäprojekti
- Vierailijaluento

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Ei tenttiä.

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

Innovaatiopedagogiikka:
- tiimioppiminen
- työelämäprojekti/case-oppiminen
- digitaalisten työvälineiden käyttö

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

-

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

- Lähiopetuskerrat 8x3 h = 24 h
- Ryhmätyöt 70 h
- Yksilötyöt ja itsenäinen opiskelu 41 h

Yhteensä 135 tuntia.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arvosanan muodostuminen:

Yksilötehtävät
yksilötehtävä 1: uutiskirje (asteikko 0-5, painoarvo 25 %)
yksilötehtävä 2: some (asteikko 0-5, painoarvo 25 %)
itse- ja vertaisarviointi (osana aktiivisuuden arviointia)

Ryhmätehtävät
ryhmätehtävä 1: tarinallistaminen (asteikko 0-5, painoarvo 25 %)
ryhmätehtävä 2: video (asteikko 0-5, painoarvo 25 %)

Ryhmätyössä käytössä opettajan arvioinnin lisäksi ryhmän sisäinen vertaisarviointi, jolla on vaikutusta opiskelijan henkilökohtaiseen ryhmätyöarvosanaan. Esim. vaikka ryhmä saisi tehtävästä arvosanaksi 4, passiivinen opiskelija saattaa saada arvosanan 3.

Opiskelijan aktiivisuuden taso kurssilla voi nostaa tai laskea arvosanaa. Ei vain arvosanan, vaan myös oppimisen kannalta,osallistuminen opetukseen on tärkeää.

Hylätty (0)

Kurssin läpäiseminen edellyttää läsnäoloa vähintään 50 % lähiopetuskerroista.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Tehtävien arvosanojen keskiarvo 1 - 2,4. Lisäksi huomioidaan aktiivisuus. Ks. kriteerit yllä "Arvioinnin kohteet, ajoitus ja menetelmät".

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Tehtävien arvosanojen keskiarvo 2,5 - 4,4. Lisäksi huomioidaan aktiivisuus. Ks. kriteerit yllä "Arvioinnin kohteet, ajoitus ja menetelmät".

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Tehtävien arvosanojen keskiarvo 4,5 tai enemmän. Lisäksi huomioidaan aktiivisuus. Ks. kriteerit yllä "Arvioinnin kohteet, ajoitus ja menetelmät".

Lisätiedot

Itslearning ja sähköposti.

Siirry alkuun