Skip to main content

Master’s Thesis Final Report (10 cr)

Code: TH00BP82-3038

General information


Enrollment
01.05.2025 - 05.10.2025
Registration for the implementation has begun.
Timing
01.05.2025 - 31.12.2025
Implementation is running.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
2 cr
Virtual portion
8 cr
RDI portion
8 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Master School
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
English
Seats
0 - 40
Degree programmes
Master's Degree Programme in Health Promotion
Teachers
Ritva Laaksonen-Heikkilä
Salla Grommi
Nasrin Jinia
Maarit Janhunen
Tuuli Lahti
Course
TH00BP82

Realization has 2 reservations. Total duration of reservations is 2 h 45 min.

Time Topic Location
Tue 19.08.2025 time 09:15 - 11:00
(1 h 45 min)
Opinnäytetyön loppuraportti TH00BP82-3038 (35hlö)
EDU_3029 Lovisa muunto byod
Fri 24.10.2025 time 09:00 - 10:00
(1 h 0 min)
Opinnäytetyön loppuraportti TH00BP82-3038
Zoom
Changes to reservations may be possible.

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Sisältö:
- kypsyysnäyte
- opinnäytetyön suullinen esitys posterin pohjalta TALK-webinaarissa
- plagioinnintarkastus
- toimeksiantajan lausunto
- opinnäytetyön arviointilausunto
- opinnäytetyön loppuraportin laatiminen ja julkaiseminen Theseuksessa

Ajoitus:
Opinnäytetyön loppuraportti (10op) opintojakso sijoittuu pääsääntöisesti opiskelijan 3.-4. lukukaudelle.

Objective

After completing the course, the student is able to:
· produce a lingually acceptable final report on her/his development project
· present verbally the process, main results and outcome of her/his development project
· evaluate critically own competence as a project manager and phases of her/his development project
· recognize utility of the outcome of her/his development project
· evaluate critically the process, outcome and final report of other students’ development project
· write a maturity test concerning her/his master’s thesis

Content

· Final report of the master’s thesis
· Reporting seminar
· Maturity test
· Acting as opponent
· Peer feedback
· Self-evaluation
· Poster prsenting the development project

Materials

Opinnäytetyön aiheeseen liittyvät kansallset ja kansainväliset julkaisut. Kehittämis- ja tutkimusmenetelmiin liittyvä kirjallisuus.

Teaching methods

- Tutkiva oppiminen
- Vertaisoppiminen
- Reflektiivinen oppiminen

Exam schedules

No exam.

Pedagogic approaches and sustainable development

Lähtökohtana on sosiokulttuurinen oppimiskäsitys sekä innovatiivisuutta tuottava toimintatapa oppimisessa ja kehittämisessä. Oppiminen ja soveltava TKI-toiminta yhdistetään työelämän kehittämistarpeisiin ja kestävä kehitys huomioidaan osana prosessia.

Completion alternatives

Ei valinnaista suoritustapaa.

Student workload

1. Loppuraportin valmiiksi saattaminen
2. Plagioinnin tarkistus
3. Posterin työstäminen ja esittäminen TALK-webinaarissa
4. Kypsyysnäytteen kirjoittaminen
5. Toimeksiantajan lausunnon pyytäminen
6. Opinnäytetyön lähettäminen arvioitavaksi
7. Loppuraportin julkaiseminen Theseuksessa

Evaluation methods and criteria

Opiskelija osaa;
- tuottaa opinnäytetyöstään kielellisesti hyväksyttävän kirjallisen loppuraportin
- kuvata opinnäytetyönsä kokonaisuuden/prosessin, keskeiset tulokset ja tuotoksen
- arvioida kriittisesti omaa osaamistaan ja opinnäytetyönsä eri vaiheita
- tunnistaa opinnäytetyönsä lopputuotoksen hyödynnettävyyden
- kirjoittaa opinnäytetyöstään kypsyysnäytteen

Messissä arviointilausunto kuvattu yksityiskohtaisesti sisältäen seuraavat osa-alueet:
- oman alan tiedot ja taidot sekä kyky niiden ymmärtämiseen ja arvioimiseen.
- tutkimus- ja kehittämisosaaminen
- itsensä kehittämisen osaaminen
- organisaatio- ja yhteistoimintaosaaminen
- eettinen osaaminen

Failed (0)

The report does not meet the given requirements.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

The criteria are described in detail in Messi.

Assessment criteria, good (3-4)

The criteria are described in detail in Messi.

Assessment criteria, excellent (5)

The criteria are described in detail in Messi.

Further information

Huom! Raporttivaiheeseen voi siirtyä vasta, kun toteutusvaihe on hyväksytty.

Opiskelija varaa henkilökohtaista ohjausaikaa omalle ohjaajalleen ryhmänohjauksessa ohjeistetulla tavalla. Opiskelija sopii toimeksiantajan kanssa, miten yhteydenpito toimeksiantajan suuntaan tapahtuu (esim. sähköposti, TEAMS-palaverit tms.).

Esitys TALK-webinaarissa ja kypsyysnäyte ovat opinnäytetyöhön liittyvää ulkoista viestintää.

Go back to top of page