Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen markkinointi (15 op)

Toteutuksen tunnus: KH00BG97-3007

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

02.12.2023 - 10.03.2024

Ajoitus

01.01.2024 - 31.05.2024

Opintopistemäärä

5 - 15

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tekniikka ja liiketoiminta

Toimipiste

Kupittaan kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

0 - 45

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus

Opettaja

  • Marita Nummi-Wikström
  • Kaisa Aaltonen

Ryhmät

  • PLIITS22BA
    PLIITS22BA

Tavoitteet

Opiskelija osaa hyödyntää digitaalista markkinointia ja sen kanavia yrityksen markkinointiin ja asiakkuuksien hallintaan sekä osaa soveltaa oppimaansa käytännön työhön. Opiskelija ymmärtää alan keskeisiä termistöä ja mittareita. Opiskelija tunnistaa verkkosivuston ja sosiaalisen median merkityksen ja osaa suunnitella kävijöiden määrää lisääviä ja heidän sitoutumistaan luovia toimenpiteitä sekä tuntee web-analytiikan perusteet.

Sisältö

Hyvän ja toimivan verkkosivun ominaisuudet, hakukoneoptimoinnin peruskäsitys, kuinka luodaan liikennettä sivuille, verkostojen luominen digitaalisessa ympäristössä, sosiaalisen median vaikutuksen ymmärtäminen ja kanavien hyödyntäminen.

Arviointiasteikko

H-5