Digitaalinen markkinointi (15 op)
Toteutuksen tunnus: KH00BG97-3007
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
02.12.2023 - 15.09.2024
Ajoitus
01.01.2024 - 31.05.2024
Opintopistemäärä
5 - 15
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 45
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Marita Nummi-Wikström
- Jenni Tuominen
- Kaisa Aaltonen
Ryhmät
-
PLIITS22BAPLIITS22BA
Tavoitteet
Opiskelija osaa hyödyntää digitaalista markkinointia ja sen kanavia yrityksen markkinointiin ja asiakkuuksien hallintaan sekä osaa soveltaa oppimaansa käytännön työhön. Opiskelija ymmärtää alan keskeisiä termistöä ja mittareita. Opiskelija tunnistaa verkkosivuston ja sosiaalisen median merkityksen ja osaa suunnitella kävijöiden määrää lisääviä ja heidän sitoutumistaan luovia toimenpiteitä sekä tuntee web-analytiikan perusteet.
Sisältö
Hyvän ja toimivan verkkosivun ominaisuudet, hakukoneoptimoinnin peruskäsitys, kuinka luodaan liikennettä sivuille, verkostojen luominen digitaalisessa ympäristössä, sosiaalisen median vaikutuksen ymmärtäminen ja kanavien hyödyntäminen.
Arviointiasteikko
H-5