Skip to main content

Digital Marketing and Sales (5 cr)

Code: KH00CR37-3004

General information


Enrollment
01.12.2024 - 10.01.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
10.01.2025 - 28.03.2025
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Engineering and Business
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Business
Teachers
Jaana Merikallio
Course
KH00CR37

Realization has 6 reservations. Total duration of reservations is 18 h 0 min.

Time Topic Location
Fri 10.01.2025 time 09:00 - 12:00
(3 h 0 min)
Digitaalinen markkinointi ja myynti KH00CR37-3004
LEM_A313 Oppimistila BYOD
Fri 10.01.2025 time 13:00 - 16:00
(3 h 0 min)
Digitaalinen markkinointi ja myynti KH00CR37-3004
LEM_A313 Oppimistila BYOD
Fri 07.02.2025 time 09:00 - 12:00
(3 h 0 min)
Digitaalinen markkinointi ja myynti KH00CR37-3004
LEM_A313 Oppimistila BYOD
Fri 07.02.2025 time 13:00 - 16:00
(3 h 0 min)
Digitaalinen markkinointi ja myynti KH00CR37-3004
LEM_A313 Oppimistila BYOD
Fri 28.03.2025 time 09:00 - 12:00
(3 h 0 min)
Digitaalinen markkinointi ja myynti KH00CR37-3004
LEM_A313 Oppimistila BYOD
Fri 28.03.2025 time 13:00 - 16:00
(3 h 0 min)
Digitaalinen markkinointi ja myynti KH00CR37-3004
EDU_3002 Henrik muunto byod
Changes to reservations may be possible.

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

- Digimarkkinoinnin termistö
- Smarketing-ajattelu
- Google Analytics 4
- verkkosivuston kehittäminen myynnillisyyden näkökulmasta
- hakukoneoptimointi ja -mainonta
- katsaus somemarkkinointiin

Objective

Student
- understands key terminology and indicators in the field
- knows how to use digital marketing to develop the marketing and sales of a company and can apply what he/she has learned in practice.
- The student knows the importance of search engine optimization and knows how to plan measures to increase the number of website visitors and engagement
- knows the basics of web analytics.

Content

- Digital marketing terminology
- Smarketing thinking
- Google Analytics 4, basics
- Search engine optimization (SEO): website analysis and development suggestions
- a search ad campaign planning: targeting, pricing, copy

Materials

- verkkoartikkelit
- omat muistiinpanot, luentodiat
- ohjevideot

Teaching methods

Oppimismenetelminä hyödynnetään pääasiassa yhteistoiminnallisia oppimismenetelmiä kuten
- työelämälähtöiset yrityscaset ja niiden työstäminen ja esittelyt sekä vertaisarviointi.
- pienryhmätyöskentely
- oppimisen syventämistä ja käyttöönottoa omassa työssä
- itsenäinen tiedonhaku ja haetun tiedon soveltaminen

Exam schedules

Ei uusintamahdollisuutta

Pedagogic approaches and sustainable development

Työelämälähtöiset tehtävät
Monimuoto-opiskelu, jossa yhteisiä lähijaksoja sekä etäjaksolla tapahtuva itsenäinen työskentely ja pienryhmätyöskentely
Itslearning hyödynnetään verkko-oppimisalustana

Completion alternatives

Ei ole.

Student workload

5 op= 135 h
Lähitapaamiset 9 tuntia
Yksilötehtävät 50 tuntia
Ryhmätehtävät 50 tuntia
Itsenäinen tiedonhaku 26 tuntia

Evaluation methods and criteria

ARVIOITAVAT TEHTÄVÄT

Ennakkotehtävä: digimarkkinoinnin sanasto (yksilö) 10%
Google Analytics 4: Itslearning-tentti (yksilö) 20%
Verkkosivuston analysointi ja kehittäminen myynnillisyyden näkökulmasta 20%
Hakukoneoptimoitu (SEO) sivusto ja hakusanamainoksen ohjeistus (SEA) -tehtävä (ryhmä) 50%

Kurssin lopussa opiskelijat tekevät vertaisarvionnin pienryhmän jäsenten työskentelystä ja aktiivisuudesta. Vertaisarviointi otetaan huomioon kurssin arvosanassa.

Jos opiskelija on pois lähiopetuksesta enemmän kuin kerran, kurssi hylätään.

Korvaavia tai lisätehtäviä ei ole.

TEHTÄVIEN ARVIOINTIKRITEERIT

Yksilötehtävät:

Ennakkotehtävä: digimarkkinoinnin sanasto, painoarvo 10 %, arviointi hyv/hyl.

Hyl: tehtävää ei palauteta ajoissa tai kaikki termit eivät liity digimarkkinointiin tai teksti on suoraan kopioitu lähteestä tai lähteitä ei mainita tai kaksi opiskelijaa palauttavat samansisältöisen tehtävän.
Hyv: tehtävä on tehty toimeksiannon mukaisesti

Google Analytics 4: Itslearning-tentti, painoarvo 20 %, arvionti 0-20 pistettä. Pisteiden kerroin 1.

20 monivalintakysymystä. Vääristä vastauksista ei "sakoteta".

Verkkosivuston kehittäminen myynnillisyyden näkökulmasta, painoarvo 20 %, arviointi 0-5. Arvosanan kerroin 4.

Arviointi:
tba


Ryhmätehtävä:

Hakukoneoptimointi (SEO)- ja hakusanamainos (SEA) -tehtävä, painoarvo 50 %, arviointi 0-5. Arvosanan kerroin 10.

arviointi: tba

KURSSIARVOSANAN MUODOSTUMINEN:

Tehtävien arvosanat / pisteet painotetaan kertoimien avulla, max 100 p. Arvosanaan vaikuttaa myös opiskelijan aktiivisuus lähiopetuksessa. Aktiitivuus voi nostaa, passiivisuus vastaavasti laskea. Ei vain arvosanan, vaan myös oppimisen kannalta osallistuminen opetukseen on tärkeää. Aktiiviseen osallistumiseen ei riitä se, että on läsnä nimenhuudon hetkellä.

Failed (0)

Opiskelija on pois lähiopetuksesta enemmän kuin yhden kerran.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Opiskelijan tehtävistä saamat painotetut pisteet 21-60. Lisäksi huomioidaan aktiivisuus lähiopetuksessa. Ks. kriteerit yllä "Arvioinnin kohteet, ajoitus ja menetelmät".

Assessment criteria, good (3-4)

Opiskelijan tehtävistä saamat painotetut pisteet 61-89. Lisäksi huomioidaan aktiivisuus lähiopetuksessa. Ks. kriteerit yllä "Arvioinnin kohteet, ajoitus ja menetelmät".

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelijan tehtävistä saamat painotetut pisteet 90-100. Lisäksi huomioidaan aktiivisuus lähiopetuksessa. Ks. kriteerit yllä "Arvioinnin kohteet, ajoitus ja menetelmät".

Further information

Itslearning

Go back to top of page