Siirry suoraan sisältöön

Brändin hallinta (5 op)

Toteutuksen tunnus: KH00CQ05-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.12.2024 - 16.03.2025

Ajoitus

01.01.2025 - 31.07.2025

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tekniikka ja liiketoiminta

Toimipiste

Lemminkäisenkatu

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 40

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus

Opettaja

  • Anja Boxberg

Ryhmät

  • MLIITS24
    Liiketalouden monimuotokoulutus, syksy 2024
  • 28.03.2025 09:00 - 12:00, Brändin hallinta KH00CQ05-3003
  • 28.03.2025 13:00 - 16:00, Brändin hallinta KH00CQ05-3003
  • 24.04.2025 09:00 - 12:00, Brändin hallinta KH00CQ05-3003
  • 24.04.2025 13:00 - 16:00, Brändin hallinta KH00CQ05-3003
  • 22.05.2025 09:00 - 12:00, Brändin hallinta KH00CQ05-3003
  • 22.05.2025 13:00 - 16:00, Brändin hallinta KH00CQ05-3003

Tavoitteet

Kurssin suoritettuaan opiskelija osaa
- selittää brändäyksen peruskäsitteet
- selittää tekijöitä, jotka auttavat luomaan erottuvia brändejä
- soveltaa brändin rakentamista eri yhteyksissä.

Sisältö

- brändäysprosessi 360°
- brändäyksen komponentteja kaikilla kolmella eri sektorilla
- brändiarkkitehtuuri ja tuotevalikoima

Oppimateriaalit

Luentomateriaali
Kirjallisuus

Opetusmenetelmät

Luennot, kirjallinen materiaali, muu materiaali
Tehtävät

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Ei tenttiä

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

Opettajan luennot
Ryhmätehtävät
Yksilötehtävät

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei valinnaisia suoritustapoja

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Ryhmätöitä ja luentoja. Yht 133 h.

Sisällön jaksotus

Brändin hallinta kevät 2024
Lähipäivät x 3

Viestintäkanava ja lisätietoja

ITS

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Ymmrätää brändiprosessin 360
Osaa keskeiset toimialat: FMCG, palvelu&B2B brändien ja henkilöbrändäyksen periaatteet

Hylätty (0)

Ei osallistunut/suorittanut(ryhmätehtäviä ajallaan.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Suorittanut tehtävät annetusti. Ymmärtää brändin hallinnan perusteet. Tehtävissä oman analyysin puutteita.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Osaa brändin hallinnan perusteet, kuten kurssisisällöt ja osaa tuoda omaa analyysiä mukaan. Suorittanut tehtävät sisällöllisesti hyvällä tasolla (briefin kriteerit täyttyvät) ja esitykset ovat sisällöllisesti (ja esitystasoltaan) hyviä, rakenne selkeä ja esitys graafisesti hyvin toimiva. Omaa analyysin osuus korostuu.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Edellisen lisäksi raporttien rakenne ja sisältö erinomainen, vastukset briiffiin 100 % ja esitystapa selkeä, voimakkaasti vaikuttava myös visuaalisesti, oman analyysin osuus mietitty ja vahva näkemysksellinen.