Skip to main content

Basics of Marketing (5 cr)

Code: 3011510-3015

General information


Enrollment

02.07.2024 - 15.09.2024

Timing

01.08.2024 - 19.11.2024

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual portion

4 op

Mode of delivery

20 % Contact teaching, 80 % Distance learning

Unit

Engineering and Business

Campus

Lemminkäisenkatu

Teaching languages

  • Finnish

Seats

10 - 40

Degree programmes

  • Degree Programme in Library and Information Services

Teachers

  • Riikka Kulmala

Groups

  • MKITIS24
  • 17.09.2024 13:00 - 16:00, Markkinointi liiketoiminnan osana 3011510-3015
  • 21.10.2024 10:00 - 12:30, Markkinointi liiketoiminnan osana 3011510-3015
  • 18.11.2024 13:00 - 16:00, Markkinointi liiketoiminnan osana 3011510-3015
  • 19.11.2024 13:00 - 16:00, Markkinointi liiketoiminnan osana 3011510-3015

Objective

Opiskelija osaa
- tehdä asiakaslähtöisen liiketoimintasuunnitelman
- tehdä liiketoimintasuunnitelmaa tukevan markkinointisuunnitelman
- nimetä ja kuvata yrityksen kärkiasiakkaat ja asiakassegmentit
- määritellä ja kuvata asiakaslähtöisesti suunnitellun tuotteen tai palvelun
- tuottaa yrityksen kohderyhmälle kehitetyn tuotteen markkinointimateriaalia.

Content

- Segmentation
- Marketing plan
- Branding
- Marketing mix

Evaluation scale

H-5