Basics of Marketing (5 cr)
Code: 3011510-3015
General information
Enrollment
02.07.2024 - 15.09.2024
Timing
01.08.2024 - 19.11.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
4 op
Mode of delivery
20 % Contact teaching, 80 % Distance learning
Unit
Engineering and Business
Campus
Lemminkäisenkatu
Teaching languages
- Finnish
Seats
10 - 40
Degree programmes
- Degree Programme in Library and Information Services
Teachers
- Riikka Kulmala
Groups
-
MKITIS24
- 17.09.2024 13:00 - 16:00, Markkinointi liiketoiminnan osana 3011510-3015
- 21.10.2024 10:00 - 12:30, Markkinointi liiketoiminnan osana 3011510-3015
- 18.11.2024 13:00 - 16:00, Markkinointi liiketoiminnan osana 3011510-3015
- 19.11.2024 13:00 - 16:00, Markkinointi liiketoiminnan osana 3011510-3015
Objective
Opiskelija osaa
- tehdä asiakaslähtöisen liiketoimintasuunnitelman
- tehdä liiketoimintasuunnitelmaa tukevan markkinointisuunnitelman
- nimetä ja kuvata yrityksen kärkiasiakkaat ja asiakassegmentit
- määritellä ja kuvata asiakaslähtöisesti suunnitellun tuotteen tai palvelun
- tuottaa yrityksen kohderyhmälle kehitetyn tuotteen markkinointimateriaalia.
Content
- Segmentation
- Marketing plan
- Branding
- Marketing mix
Evaluation scale
H-5