Customer-centered Sales and Marketing Projects (10 cr)
Code: KH00CN66-3004
General information
- Enrollment
-
01.06.2024 - 11.09.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
04.09.2024 - 18.12.2024
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 2 - 10
- Local portion
- 10 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Engineering and Business
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 15
- Degree programmes
- Degree Programme in Professional Sales
- Teachers
- Marianne Renvall
- Arto Kuuluvainen
- Course
- KH00CN66
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Opiskelija ymmärtää asiakkaan liiketoiminnan ja ansaintalogiikan. Hän osaa kuunnella asiakasta ja tuottaa tämän kanssa yhteistyössä kannattavia markkinoinnin ja myynnin ratkaisuja projektien muodossa. Dialoginen vuorovaikutus ja asiakaspalaute ohjaavat toimintaa.
Opintojakso on jatkokurssi MyyntiAkatemian kurssille Myynnin ja markkinoinnin kehittämisprojektit. Opiskelija suorittaa vähintään 10 op per lukukausi.
Objective
Having completed the course the student is able to:
-understand the business model of the client company
-listen to the customer and suggest solutions that create value in sales and marketing
-develop and improve sales and marketing together with the client.
Materials
Treeni- ja kirjareflektiolähteet. Yritysprojektien vaativat materiaalit.
Teaching methods
Tiimioppiminen ja oppiminen yritysten kehittämisprojektien tekemisen kautta. Teoriakehystä syvennetään treenien, kirjapiirien ja yritysprojektien avulla. Portfoliotyöskentely.
Exam schedules
Ei tenttejä.
International connections
Opintojakso toteutetaan MyyntiAkatemiassa. MyyntiAkatemiassa käytetään tiimioppimista ja portfoliotyöskentelyä, johon kuuluvat yritysten kehittämisprojektien tekeminen, treenien pitäminen, tiedonhankintaa ja kirjallisuuden lukemista ja reflektointia kirjapiirissa sekä oman oppimisen reflektointia oppimissopimuksen avulla. Tiimioppiminen on osa innovaatiopedagogiikkaa. Kaikessa toiminnassa noudatetaan kestävän kehityksen periaatteita.
Completion alternatives
Ei valinnaisia suoritustapoja.
Student workload
Opiskelija tekee yritysten ja organisaatioiden projektitoimeksiantoja ja hän näyttää osaamistaan portfolion muodossa. Hän pitää tuntikirjaa työtunneistaan. Opintopisteet annetaan tehdyn tuntimäärän ja portfoliotuotosten perusteella (treenit, kirjareflektiot, oppimissopimus ja tuntikertymä). Opiskelija suorittaa vähintään 10 op per lukukausi.
Further information
MyyntiAkatemiassa käytetään omaa Teams-kanavaa. Yritysprojekteissa käytetään Trelloa ja myynnissä Pipedrivea. Markkinoinnissa Instagramia ja LinkeIniä.