Sosionomin ammatillinen kehittyminen 3 (1 op)
Toteutuksen tunnus: TH00CA35-3008
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.06.2025 - 30.09.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
- Ajoitus
- 01.08.2025 - 31.12.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 1 op
- Lähiosuus
- 1 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Terveys ja hyvinvointi
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 46 - 55
- Koulutus
- Sosionomikoulutus
- Opettajat
- Riina Riihimäki
- Katri Viippo
- Tiina Laakso
- Katariina Felixson
- Ryhmät
-
PSOSTS23Sosionomi (AMK), Turku, S23
- Opintojakso
- TH00CA35
Toteutuksella on 3 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 7 t 45 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ke 24.09.2025 klo 08:15 - 11:15 (3 t 0 min) |
Sosionomin ammatillinen kehittyminen 3 TH00CA35-3008 |
MOMA
|
Ke 24.09.2025 klo 08:15 - 11:00 (2 t 45 min) |
MOMA, Korkeakouluopiskelu- ja työelämätaidot 3 TH00BY09-3005 |
EDU_1002
Moriaberg Esitystila byod
EDU_3001 Kaarle muunto byod EDU_3004 Josef muunto byod EDU_2006_2007 Oppimistila avo muunto byod |
Ke 12.11.2025 klo 08:00 - 10:00 (2 t 0 min) |
Sosionomin ammatillinen kehittyminen 3 TH00CA35-3008 |
ICT_B1041_Omega
OMEGA
|
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Sisällön jaksotus
SYKSY 2025
24.9. klo 8.15- 11.15 MOMA-päivä
12.11. klo 8.15-9.45 Sosionomi tulevaisuuden työelämässä
KEVÄT 2026 täydentyy
Tavoitteet
• opintojen loppuun saattaminen
• tunnet omat vahvuutesi, osaamisesi ja kehittymistarpeet
• osaat edistää työllistymisvalmiuksiasi ja markkinoida omaa osaamistasi
• tunnet työelämän pelisäännöt ja osaat toimia niiden mukaan
• tunnet jatko- ja täydennyskoulutusmahdollisuuksia
Sisältö
• kehityskeskustelut opettajatuutorin kanssa
• valmistumisen prosessi
• reflektiivinen portfolio -työskentely
• innovaatiokompetenssit ja itsearviointi
• urasuunnittelu ja työnhaku
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty
Sake -tehtävien palauttaminen ja läsnäolo tapaamisilla.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Sake -tehtävien palauttaminen ja läsnäolo tapaamisilla.
*** Läsnäolo edistää yhteisöllisyyden kehittymistä ryhmässä, mikä tukee yksittäistä opiskelijaa hänen opiskelupolullaan. Se edistää opiskelijan yleisten työelämätaitojen kehittymistä (mm. tiimityötaidot, itsensä johtaminen, verkostoitumistaidot, palautteen antaminen ja vastaanottaminen). Se edistää myös sosionomin ammatissa tarvittavien taitojen kehittymistä, joita ei voida omaksua pelkästään itsenäisen opiskelun avulla vaan vuorovaikutuksessa (kuten ammatillinen vuorovaikutus, dialogisuus). ***