Siirry suoraan sisältöön

Sosionomin ammatillinen kehittyminen 3 (1 op)

Toteutuksen tunnus: TH00CA35-3008

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.06.2025 - 30.09.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
Ajoitus
01.08.2025 - 31.12.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
1 op
Lähiosuus
1 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Terveys ja hyvinvointi
Opetuskielet
suomi
Paikat
46 - 55
Koulutus
Sosionomikoulutus
Opettajat
Riina Riihimäki
Katri Viippo
Tiina Laakso
Katariina Felixson
Ryhmät
PSOSTS23
Sosionomi (AMK), Turku, S23
Opintojakso
TH00CA35

Toteutuksella on 3 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 7 t 45 min.

Aika Aihe Tila
Ke 24.09.2025 klo 08:15 - 11:15
(3 t 0 min)
Sosionomin ammatillinen kehittyminen 3 TH00CA35-3008
MOMA
Ke 24.09.2025 klo 08:15 - 11:00
(2 t 45 min)
MOMA, Korkeakouluopiskelu- ja työelämätaidot 3 TH00BY09-3005
EDU_1002 Moriaberg Esitystila byod
EDU_3001 Kaarle muunto byod
EDU_3004 Josef muunto byod
EDU_2006_2007 Oppimistila avo muunto byod
Ke 12.11.2025 klo 08:00 - 10:00
(2 t 0 min)
Sosionomin ammatillinen kehittyminen 3 TH00CA35-3008
ICT_B1041_Omega OMEGA
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Sisällön jaksotus

SYKSY 2025
24.9. klo 8.15- 11.15 MOMA-päivä
12.11. klo 8.15-9.45 Sosionomi tulevaisuuden työelämässä

KEVÄT 2026 täydentyy

Tavoitteet

• opintojen loppuun saattaminen
• tunnet omat vahvuutesi, osaamisesi ja kehittymistarpeet
• osaat edistää työllistymisvalmiuksiasi ja markkinoida omaa osaamistasi
• tunnet työelämän pelisäännöt ja osaat toimia niiden mukaan
• tunnet jatko- ja täydennyskoulutusmahdollisuuksia

Sisältö

• kehityskeskustelut opettajatuutorin kanssa
• valmistumisen prosessi
• reflektiivinen portfolio -työskentely
• innovaatiokompetenssit ja itsearviointi
• urasuunnittelu ja työnhaku

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty

Sake -tehtävien palauttaminen ja läsnäolo tapaamisilla.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Sake -tehtävien palauttaminen ja läsnäolo tapaamisilla.

*** Läsnäolo edistää yhteisöllisyyden kehittymistä ryhmässä, mikä tukee yksittäistä opiskelijaa hänen opiskelupolullaan. Se edistää opiskelijan yleisten työelämätaitojen kehittymistä (mm. tiimityötaidot, itsensä johtaminen, verkostoitumistaidot, palautteen antaminen ja vastaanottaminen). Se edistää myös sosionomin ammatissa tarvittavien taitojen kehittymistä, joita ei voida omaksua pelkästään itsenäisen opiskelun avulla vaan vuorovaikutuksessa (kuten ammatillinen vuorovaikutus, dialogisuus). ***

Siirry alkuun