Bachelor of Social Services’ Professional Development 3 (1 cr)
Code: TH00CA35-3008
General information
- Enrollment
-
02.06.2025 - 30.09.2025
Registration for the implementation has begun.
- Timing
-
01.08.2025 - 31.12.2026
The implementation has not yet started.
- Number of ECTS credits allocated
- 1 cr
- Local portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Health and Well-being
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 46 - 55
- Degree programmes
- Degree Programme in Social Services
- Teachers
- Riina Riihimäki
- Katri Viippo
- Tiina Laakso
- Katariina Felixson
- Course
- TH00CA35
Realization has 3 reservations. Total duration of reservations is 7 h 45 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Wed 24.09.2025 time 08:15 - 11:15 (3 h 0 min) |
Sosionomin ammatillinen kehittyminen 3 TH00CA35-3008 |
MOMA
|
Wed 24.09.2025 time 08:15 - 11:00 (2 h 45 min) |
MOMA, Korkeakouluopiskelu- ja työelämätaidot 3 TH00BY09-3005 |
EDU_1002
Moriaberg Esitystila byod
EDU_3001 Kaarle muunto byod EDU_3004 Josef muunto byod EDU_2006_2007 Oppimistila avo muunto byod |
Wed 12.11.2025 time 08:00 - 10:00 (2 h 0 min) |
Sosionomin ammatillinen kehittyminen 3 TH00CA35-3008 |
ICT_B1041_Omega
OMEGA
|
Evaluation scale
Hyväksytty/Hylätty
Content scheduling
SYKSY 2025
24.9. klo 8.15- 11.15 MOMA-päivä
12.11. klo 8.15-9.45 Sosionomi tulevaisuuden työelämässä
KEVÄT 2026 täydentyy
Objective
• you complete your studies
• you know your strengths, competences and development needs
• you know how to enhance your employment abilities and advertise your expertise
• you know the rules of working life and are able to follow them
• you are aware of further and continuing education opportunities
Content
• development discussions with your tutor teacher
• the process of graduation
• reflective work on your portfolio
• innovation competences and self-assessment
• career planning and job search
Assessment criteria, approved/failed
Sake -tehtävien palauttaminen ja läsnäolo tapaamisilla.
Evaluation methods and criteria
Sake -tehtävien palauttaminen ja läsnäolo tapaamisilla.
*** Läsnäolo edistää yhteisöllisyyden kehittymistä ryhmässä, mikä tukee yksittäistä opiskelijaa hänen opiskelupolullaan. Se edistää opiskelijan yleisten työelämätaitojen kehittymistä (mm. tiimityötaidot, itsensä johtaminen, verkostoitumistaidot, palautteen antaminen ja vastaanottaminen). Se edistää myös sosionomin ammatissa tarvittavien taitojen kehittymistä, joita ei voida omaksua pelkästään itsenäisen opiskelun avulla vaan vuorovaikutuksessa (kuten ammatillinen vuorovaikutus, dialogisuus). ***