Skip to main content

Bachelor of Social Services’ Professional Development 3 (1 cr)

Code: TH00CA35-3008

General information


Enrollment
02.06.2025 - 30.09.2025
Registration for the implementation has begun.
Timing
01.08.2025 - 31.12.2026
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
1 cr
Local portion
1 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Health and Well-being
Teaching languages
Finnish
Seats
46 - 55
Degree programmes
Degree Programme in Social Services
Teachers
Riina Riihimäki
Katri Viippo
Tiina Laakso
Katariina Felixson
Course
TH00CA35

Realization has 3 reservations. Total duration of reservations is 7 h 45 min.

Time Topic Location
Wed 24.09.2025 time 08:15 - 11:15
(3 h 0 min)
Sosionomin ammatillinen kehittyminen 3 TH00CA35-3008
MOMA
Wed 24.09.2025 time 08:15 - 11:00
(2 h 45 min)
MOMA, Korkeakouluopiskelu- ja työelämätaidot 3 TH00BY09-3005
EDU_1002 Moriaberg Esitystila byod
EDU_3001 Kaarle muunto byod
EDU_3004 Josef muunto byod
EDU_2006_2007 Oppimistila avo muunto byod
Wed 12.11.2025 time 08:00 - 10:00
(2 h 0 min)
Sosionomin ammatillinen kehittyminen 3 TH00CA35-3008
ICT_B1041_Omega OMEGA
Changes to reservations may be possible.

Evaluation scale

Hyväksytty/Hylätty

Content scheduling

SYKSY 2025
24.9. klo 8.15- 11.15 MOMA-päivä
12.11. klo 8.15-9.45 Sosionomi tulevaisuuden työelämässä

KEVÄT 2026 täydentyy

Objective

• you complete your studies
• you know your strengths, competences and development needs
• you know how to enhance your employment abilities and advertise your expertise
• you know the rules of working life and are able to follow them
• you are aware of further and continuing education opportunities

Content

• development discussions with your tutor teacher
• the process of graduation
• reflective work on your portfolio
• innovation competences and self-assessment
• career planning and job search

Assessment criteria, approved/failed

Sake -tehtävien palauttaminen ja läsnäolo tapaamisilla.

Evaluation methods and criteria

Sake -tehtävien palauttaminen ja läsnäolo tapaamisilla.

*** Läsnäolo edistää yhteisöllisyyden kehittymistä ryhmässä, mikä tukee yksittäistä opiskelijaa hänen opiskelupolullaan. Se edistää opiskelijan yleisten työelämätaitojen kehittymistä (mm. tiimityötaidot, itsensä johtaminen, verkostoitumistaidot, palautteen antaminen ja vastaanottaminen). Se edistää myös sosionomin ammatissa tarvittavien taitojen kehittymistä, joita ei voida omaksua pelkästään itsenäisen opiskelun avulla vaan vuorovaikutuksessa (kuten ammatillinen vuorovaikutus, dialogisuus). ***

Go back to top of page