Siirry suoraan sisältöön

User-orientation in Service Development (5op)

Toteutuksen tunnus: 2051186-1003

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
01.01.2017 - 31.07.2017
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
1 op
Virtuaaliosuus
4 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Opetuskielet
englanti
Paikat
4 - 30
Koulutus
Master of Business Administration, Leadership and Service Design
Opettajat
Ulla Seppälä-Kaven
Päivi Katajamäki
Opintojakso
2051186

Toteutukselle User-orientation in Service Development 2051186-1003 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

* deepens hers/his insight in service design methods and processes from customers/users point of view
* is able to gain, analyse and utilise customer/user information in service design
* is capable of creative problem solving in complex service design processes
* is able to start and perform customer-focused and cost-effective service design development projects

Sisältö

Content:
- different methods for understanding the customers needs, experience and behaviour

Siirry alkuun