User-orientation in Service Development (5op)
Toteutuksen tunnus: 2051186-1003
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 01.01.2017 - 31.07.2017
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 1 op
- Virtuaaliosuus
- 4 op
- TKI-osuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Tekniikka ja liiketoiminta
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 4 - 30
- Koulutus
- Master of Business Administration, Leadership and Service Design
- Opettajat
- Ulla Seppälä-Kaven
- Päivi Katajamäki
- Opintojakso
- 2051186
Toteutukselle User-orientation in Service Development 2051186-1003 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
* deepens hers/his insight in service design methods and processes from customers/users point of view
* is able to gain, analyse and utilise customer/user information in service design
* is capable of creative problem solving in complex service design processes
* is able to start and perform customer-focused and cost-effective service design development projects
Sisältö
Content:
- different methods for understanding the customers needs, experience and behaviour