Siirry suoraan sisältöön

Esimies- ja asiakasosaaminen (3 op)

Toteutuksen tunnus: 5011136-1001

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
05.09.2016 - 31.12.2016
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
2 op
Virtuaaliosuus
1 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Opetuskielet
suomi
Paikat
5 - 70
Koulutus
Ajoneuvo- ja kuljetustekniikan koulutus
Opettajat
Rami Wahlsten
Opintojakso
5011136
Toteutukselle 5011136-1001 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opiskelija tuntee esimiehen tehtäväkentän ja kykenee toimimaan tiimin vastuullisena vetäjänä. Hän osaa tulkita yksilön ja ryhmän käyttäytymistä sekä pystyy toimimaan rakentavasti työyhteisön jäsenenä ja arvioida oman toimintansa vaikutuksia työyhteisössä. Opiskelija omaksuu jatkuvan kehittämisen ajatuksen koko organisaation tulevaisuuden ja työyhteisön hyvinvoinnin edistämiseksi.Opiskelija ymmärtää asiakaspalvelun merkityksen ja osaa ajatella asiakaslähtöisesti sekä toimia asiakaspalvelutilanteissa.

Sisältö

esimiestaidotyksilö työyhteisössätyömotivaatiotyöyhteisön hyvinvointiorganisaation kehittäminenasiakaspalvelu

Siirry alkuun