Esimies- ja asiakasosaaminen (3 op)
Toteutuksen tunnus: 5011136-1001
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 05.09.2016 - 31.12.2016
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 2 op
- Virtuaaliosuus
- 1 op
- TKI-osuus
- 1 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Tekniikka ja liiketoiminta
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 5 - 70
- Koulutus
- Ajoneuvo- ja kuljetustekniikan koulutus
- Opettajat
- Rami Wahlsten
- Opintojakso
- 5011136
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opiskelija tuntee esimiehen tehtäväkentän ja kykenee toimimaan tiimin vastuullisena vetäjänä. Hän osaa tulkita yksilön ja ryhmän käyttäytymistä sekä pystyy toimimaan rakentavasti työyhteisön jäsenenä ja arvioida oman toimintansa vaikutuksia työyhteisössä. Opiskelija omaksuu jatkuvan kehittämisen ajatuksen koko organisaation tulevaisuuden ja työyhteisön hyvinvoinnin edistämiseksi.Opiskelija ymmärtää asiakaspalvelun merkityksen ja osaa ajatella asiakaslähtöisesti sekä toimia asiakaspalvelutilanteissa.
Sisältö
esimiestaidotyksilö työyhteisössätyömotivaatiotyöyhteisön hyvinvointiorganisaation kehittäminenasiakaspalvelu