Siirry suoraan sisältöön

Leadership skills and Customer Service (3op)

Toteutuksen tunnus: 5011139-1001

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
01.08.2017 - 31.12.2017
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Opetuskielet
englanti
Paikat
10 - 40
Koulutus
Ajoneuvo- ja kuljetustekniikan koulutus
Opettajat
Otieno Mbare
Opintojakso
5011139

Toteutukselle Leadership skills and Customer Service 5011139-1001 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

The student can:contrast leadership and managementassess leadership effectivenessdefine the qualities of a good leaderidentify his/her own leadership skills and how to develop themmanage him-/herself and own worktake responsibility for a teamact in a constructive manner within a work communityact in customer service

Sisältö

managerial and subordinate competenceworkmotivationwell-being of a work communitychange in organizationshuman resource managementcustomer service

Siirry alkuun