Leadership skills and Customer Service (3op)
Toteutuksen tunnus: 5011139-1001
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 01.08.2017 - 31.12.2017
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- TKI-osuus
- 1 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tekniikka ja liiketoiminta
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 10 - 40
- Koulutus
- Ajoneuvo- ja kuljetustekniikan koulutus
- Opettajat
- Otieno Mbare
- Opintojakso
- 5011139
Toteutukselle Leadership skills and Customer Service 5011139-1001 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
The student can:contrast leadership and managementassess leadership effectivenessdefine the qualities of a good leaderidentify his/her own leadership skills and how to develop themmanage him-/herself and own worktake responsibility for a teamact in a constructive manner within a work communityact in customer service
Sisältö
managerial and subordinate competenceworkmotivationwell-being of a work communitychange in organizationshuman resource managementcustomer service