Internet-markkinointi (3 op)
Toteutuksen tunnus: C-02472-LT00CF80-3012
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
11.11.2024 - 15.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
10.02.2025 - 25.05.2025
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Korkeakoulu
- Seinäjoen ammattikorkeakoulu, SeAMK Seinäjoki, Frami
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 10
- Opintojakso
- C-02472-LT00CF80
Arviointiasteikko
1-5
Tavoitteet
Opiskelijat osaavat kuvata tärkeimmät Internet-markkinoinnin muodot. Opiskelijat osaavat markkinoida ja mainostaa liiketoimintaa käyttäen erilaisia Internetin markkinoinnin kanavia ja työkaluja, esim. hakukoneoptimointi, eri sosiaaliset mediat, sisältömarkkinointi, sähköposti ja display-mainonta
Sisältö
- käsitteet ja määritelmät - Internet-markkinoinnin strategia - Verkkosivustot - Web-analytiikan perusteet - Hakukoneoptimointi - Display-markkinointi - Sosiaalinen media markkinoinnissa - Video-markkinointi - Sisältömarkkinointi - Mobiilimarkkinointi
Oppimateriaalit
Opettajan tarjoama materiaali, online-materiaali, verkko-oppimistehtävät (mm. Google Digital Garage)
Opetusmenetelmät
Verkko-oppimistehtävät, vertaisarvioinnit Itsenäinen verkkokurssi.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
3 x 27h = 81h opiskelua
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Oppimistehtävien hyväksytty suoritus.
Esitietovaatimukset
Tieto- ja viestintätekniikka