Siirry suoraan sisältöön

Markkinointia käytännössä (verkko) (5 op)

Toteutuksen tunnus: C-02631-KUVI1-3009

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.04.2024 - 23.05.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.06.2025 - 31.07.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Korkeakoulu
Humanistinen ammattikorkeakoulu, Paikkaan sitomaton
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 50
Opintojakso
C-02631-KUVI1
Toteutukselle C-02631-KUVI1-3009 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

0-5

Osaamistavoitteet

Opiskelija - Tuntee markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää, kuinka niitä käytetään. - Ymmärtää ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat. - Osaa laatia markkinointisuunnitelman ja ymmärtää toimenpiteiden kulurakenteen. - Osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia.

Toteutustavat

Lähiopetus Kampuksella Lähiopetus verkossa Ajasta ja paikasta riippumaton verkko-opetus Ryhmä- tai parityöt Webinaarit Itsenäinen työskentely

Suoritustavat

Osallistumalla opintojaksolle Opinnollistamalla Hankkeessa

Sisältö

Markkinoinnin lähtökohdat: - markkinointikanavat - markkinoinnin suunnittelu - kv-markkinointi - markkinoinnin etiikka - digitaalinen ja some-markkinointi - markkinointiprojekti.

Oppimateriaalit

Kirjallisuus Artikkelit Blogit Videot Podcastit

Opetusmenetelmät

Itsenäinen työskentely verkkoalustan avulla. Aloituswebinaari, mikä tallennetaan verkkoalustalle.

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

Opintojakso sisältää myös kansainvälistä markkinointia. Opintojakson voi opinnollistaa sopivilla kansainvälisen markkinoinnin työtehtävillä.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opintojakson laajuus on 5 op, mikä vastaa 135 tuntia opiskelijan työtä.

Siirry alkuun