Markkinointia käytännössä (verkko) (5 op)
Toteutuksen tunnus: C-02631-KUVI1-3009
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
01.04.2024 - 23.05.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.06.2025 - 31.07.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Korkeakoulu
- Humanistinen ammattikorkeakoulu, Paikkaan sitomaton
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 50
- Opintojakso
- C-02631-KUVI1
Arviointiasteikko
0-5
Osaamistavoitteet
Opiskelija - Tuntee markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää, kuinka niitä käytetään. - Ymmärtää ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat. - Osaa laatia markkinointisuunnitelman ja ymmärtää toimenpiteiden kulurakenteen. - Osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia.
Toteutustavat
Lähiopetus Kampuksella Lähiopetus verkossa Ajasta ja paikasta riippumaton verkko-opetus Ryhmä- tai parityöt Webinaarit Itsenäinen työskentely
Suoritustavat
Osallistumalla opintojaksolle Opinnollistamalla Hankkeessa
Sisältö
Markkinoinnin lähtökohdat: - markkinointikanavat - markkinoinnin suunnittelu - kv-markkinointi - markkinoinnin etiikka - digitaalinen ja some-markkinointi - markkinointiprojekti.
Oppimateriaalit
Kirjallisuus Artikkelit Blogit Videot Podcastit
Opetusmenetelmät
Itsenäinen työskentely verkkoalustan avulla. Aloituswebinaari, mikä tallennetaan verkkoalustalle.
Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys
Opintojakso sisältää myös kansainvälistä markkinointia. Opintojakson voi opinnollistaa sopivilla kansainvälisen markkinoinnin työtehtävillä.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opintojakson laajuus on 5 op, mikä vastaa 135 tuntia opiskelijan työtä.