Brändäys ja myyntitaidot (verkko) (5 op)
Toteutuksen tunnus: C-02631-KUVI3-3009
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
02.12.2025 - 31.12.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
-
01.01.2026 - 31.05.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Korkeakoulu
- Humanistinen ammattikorkeakoulu, Paikkaan sitomaton
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 1 - 20
- Opintojakso
- C-02631-KUVI3
Arviointiasteikko
0-5
Osaamistavoitteet
Opiskelija - Ymmärtää brändin merkityksen, vaikutuksen ja lähtökohdat. - Tuntee myynnin ja vaikuttamisen perusperiaatteet ja toimintatavat. - Osaa toimia erilaisissa neuvottelu- ja myyntitilanteissa. - Osaa hyödyntää digitaalisen viestinnän kanavia myynnin näkökulmasta.
Toteutustavat
Lähiopetus Kampuksella Lähiopetus verkossa Ajasta ja paikasta riippumaton verkko-opetus Ryhmä- tai parityöt Webinaarit Itsenäinen työskentely
Suoritustavat
Osallistumalla opintojaksolle Opinnollistamalla Hankkeessa
Sisältö
- johdanto brändäykseen, mielikuvamarkkinointiin ja vaikuttamiseen - myynnin perusteet ja vuorovaikutusosaaminen - brändinhallinta, riskien hallinta, kriisiviestintä - myyntitilanteet, neuvottelutaidot ja kaupan lukkoon lyöminen - yritysyhteistyöprojekti - somevideon tekeminen myynnin näkökulmasta.
Oppimateriaalit
Kirjallisuus Artikkelit Blogit Videot Podcastit
Opetusmenetelmät
Verkko-opetus Itsenäinen työskentely Opetusmenetelminä itsenäinen työskentely, ryhmätyöt, webinaarit.
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Tämän opintojakson voi opinnollistaa, mikäli työtehtävät vastaavat opintojakson sisältöjä ja tavoitteita.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
1 op=27h/opiskelua